Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@23:08:12 GMT

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه امروز ۹۹/۰۵/۱۳

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۹۷۹

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه امروز ۹۹/۰۵/۱۳

    به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.   همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۹۷۴.۵ دلار معامله می‌شود.

قیمت هر اونس طلا اوایل امروز به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۱۹۸۴ دلار و ۶۶ سنت رسید، اما بعدا تعدیل شد و با ۰.۰۹ درصد افت به ۱۹۷۴ دلار و ۵ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۲۵ درصد رشد به ۱۹۹۰ دلار و ۹۰ سنت رسید.

مایکل مک کارتی تحلیلگر بازار طلا در موسسه سی ام سی مارکتس گفت: «احساس حاکم بر بازار در حال بدتر شدن است. پیش از هر چیز، افزایش نرخ ابتلا به کرونا یک نگرانی واقعی برای جهان و یک عامل افزایشی برای بازار طلا به شمار می‌رود.»

موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا افزایش یافته و در سطح جهانی به حدود ۱۸ میلیون نفر رسیده است.

افزایش موارد ابتلا به کرونا و تنش‌ها بین آمریکا و چین موجب کمرنگ شدن امید‌ها نسبت به ترمیم سریع اقتصاد جهانی شده و سرمایه‌ها را به سمت دارایی‌های امنی نظیر طلا سوق داده که از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ درصد رشد قیمت داشته است.

بروز رسانی: ‌دوشنبه 13 مرداد ساعت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

10 میلیون و 700 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 300 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 530 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون و 250 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 750 هزار

بروز رسانی: دوشنبه 13 مرداد ساعت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 80 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 440  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 690  هزار

انس طلا(دلار)

1974.5

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی مهرداد بذرپاش قیمت سکه سکه و طلا بازار سکه طلا طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی مهرداد بذرپاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی

بهای نفت در بازار جهانی گرچه پس از آغاز جنگ غزه طی ۷ ماه گذشته تحت تاثیر منازعات در خاورمیانه قرار داشته است، اما به دلیل آنکه میزان نفت صادراتی از این منطقه به بازار‌های جهانی به دلیل جنگ تغییری نکرده است، بهای طلای سیاه نیز طی روز‌های اخیر کمترین تاثیر را از این جنگ شاهد بوده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، پس از کاهش یک دلاری بهای نفت در ساعات اولیه معاملات بازار انرژی، بهای طلای سیاه در ساعات انتهایی شاهد ثبات دوباره بود. 

بر این اساس، بهای نفت برنت دریای شمال با ۳۳ سنت کاهش، به ۸۶ دلار و ۹۶ سنت در هر بشکه رسید. نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز تنها با یک سنت افزایش، ۸۳ دلار و ۱۵ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. 

توماس وارگا، یکی از تحلیلگران بازار نفت می‌گوید: بازار انرژی در صورتی که عربستان سعودی وارد جنگ فعلی در خاورمیانه شود و یا تنگه هرمز، مهمترین شاهراه در مسیر صادرات نفت خام به بازار جهانی دچار انسداد شود، می‌تواند به شدت تحت تاثیر منازعات فعلی در منطقه قرار گیرد. 

از جنبه اقتصادی، تحلیلگران نگران تقویت دوباره دلار در برابر سایر ارز‌های بین المللی هستند. در صورتی که ارزش دلار افزایش یابد، خریداران بزرگ نفت که ارز‌های دیگر در اختیار دارند باید هزینه بیشتری برای تبدیل ارز خود به دلار و سپس خرید نفت انجام دهند که این امر بهای طلای سیاه را برای آنها گران‌تر خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا تغییر کانال داد