Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:39:47 GMT

ملی‌پوش سابق فوتسال در گیتی‌پسند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۰۴۴

ملی‌پوش سابق فوتسال در گیتی‌پسند

بازیکن تیم محمدسیما قم با عقد قراردادی به عضویت گیتی‌پسند اصفهان درآمد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا وفایی که یکی از بهترین بازیکنان نماینده فوتسال قم طی سالیان اخیر بوده و سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، به‌عنوان سومین خرید تابستانی گیتی‌پسند معرفی شد.

وفایی که علاوه بر سابقه بازی در تیم‌های متعدد با نام‌های مختلف فوتسال قم در لیگ برتر، برای تاسیسات دریایی و مس سونگون ورزقان هم به میدان رفته و با این تیم‌ها نیز قهرمانی در ایران و آسیا را به دست آورده، با قراردادی یک سال به عضویت گیتی‌پسند اصفهان درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گیتی‌پسند که به دنبال جبران ناکامی سه فصل اخیرش برای کسب عنوان قهرمانی است و وحید شمسایی را روی نیمکت خواهد داشت، پیش از این سپهر محمدی را از گازپروم روسیه و قدرت بهادری را از فرش‌آرا مشهد جذب کرده بود. 

همچنین باشگاه گیتی‌پسند امروز قرارداد سعید احمدعباسی، بازیکن ملی‌پوش گلزن خود را نیز به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

لیگ برتر فوتسال فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی آذرپی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گیتی آذرپی مورخ هنر که در زمینه هنر ایران باستان، به‌ویژه هنر سغدی پژوهش‌های ارزنده‌ای انجام داده بود درگذشت.

گیتی آذرپی در تهران زاده شد.سال ۱۹۵۳ پس از دوره دبستان با خانواده به آمریکا رفت. در انگلستان به دبیرستان رفت و در بازگشت به امریکا با ادامه تحصیل در رشته تاریخ هنر از دانشگاه برکلی کالیفرنیا دکتری گرفت و سال ها در همان دانشگاه تدریس کرد. از او کتاب‌ها و مقاله‌هایی در زمینه هنر ایران باستان به‌ویژه در زمینه هنر سغدی به یادگار مانده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898777

دیگر خبرها

  • گیتی آذرپی درگذشت
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست