Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عمده خسارت‌های وارد شده مربوط به راه‌های روستایی است بطوریکه راه‌های ۹ روستا در شهرستان درگز و پنج روستا در شهرستان قوچان آسیب دیده است.

وی آسیب‌های وارد شده را شامل تخریب راه‌ها، پل‌ها، ابنیه فنی و آبنما عنوان کرد و ادامه داد: مجموع خسارت راه های ارتباطی در این دو شهرستان بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در بارندگی شدید هفته گذشته راه ارتباطی حدود ۱۵ روستا در شهرستان کلات مسدود شد که در همان ابتدا راه ۱۰ روستا بازگشایی گردید با این حال در مجموع ۶ میلیارد ریال به راههای این شهرستان آسیب رسید.  

بر اساس اعلام روز دوشنبه مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی راه روستایی دربندی -ریشخوار در شهرستان درگز و جاده دسترسی روستاهای چهارراه، خاکستر، لایین‌کهنه، سنگ‌دیوار و سینی در شهرستان کلات که در پی بارشها و سیلاب روزهای سه‌شنبه هفتم و پنجشنبه نهم مرداد ماه جاری بسته شده بود همچنان مسدود است.  

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است. 

برچسب‌ها قوچان درگز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی کلات سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قوچان درگز کلات سیل قوچان درگز کلات سیل خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی

محمدعلی ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بارش‌های اخیر به جز مواردی آب گرفتگی مورد جدی در بافت تاریخی رخ نداد چرا که با هماهنگی‌های قبلی و آمادگی ایجاد شده در داخل بافت تاریخی زمینه برای بروز مشکل برای بناهای تاریخی کاهش یافت.

وی با تشکر از اهالی محله‌های قدیمی به دنبال دریافت آموزش‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای ورود آسیب به بافت تاریخی یزد، بیشترین آسیب از ناحیه بارندگی اخیر را متوجه زیرساخت‌های استان به ویژه راه‌ها و بخش کشاورزی عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۹۰ تیم امدادی در نقاط مختلف استان یزد برای مدیریت بحران‌های احتمالی، اظهار کرد: در حال حاضر ۷ محور مواصلاتی استان شامل محورهای یزد- دربید، یزد- خضرآباد، اردکان – هامانه، بهاباد- بنستان، ده جمال- ببروئیه، مهریز- کنجکوه برای ایمنی جان مردم استان مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران اظهار کرد: بخش کشاورزی استان به ویژه قنوات نیز در این بارش‌ها با خسارت مواجه شده اند که ارزیابی این خسارت‌ها بعد از پایان بارش‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها در حالت آماده باش قرار دارند، اعلام کرد: ۱۰ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان درگیر سامانه رگباری بودند و بیشترین بارش‌ها و در نتیجه خسارت‌ها مربوط به شهرستان‌های یزد، تفت، اشکذر، زارچ، میبد، اردکان، مهریز و بهاباد بوده است و ابرکوه و خاتم و مروست کمترین مشکل را داشتند.

کد خبر 6087890

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است