Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@21:14:36 GMT

۵ مرکز مثبت زندگی در تایباد راه‌اندازی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۰۷۲

۵ مرکز مثبت زندگی در تایباد راه‌اندازی خواهد شد

رییس اداره بهزیستی تایباد گفت: این مراکز بر اساس بند چهار ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و با هدف تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف در سه شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه افتتاح خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، افسانه فدایی اظهار کرد: سه مرکز مثبت زندگی در شهر تایباد، یک واحد در شهر کاریز و مرکز دیگر در صورت تایید مکان مرکز یا در شهر "مشهدریز"ه و یا "ریزه" راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات این مراکز افزود: ۲۲ وظیفه سازمانی در سطح اموراجتماعی، توانبخشی و پیشگیری که برای بهزیستی تعریف شده در این مراکز به مددجویان ارائه خواهد شد، این امر کمک موثری به تسهیل ارائه خدمات توسط این نهاد می‌کند.

فدایی بیان کرد: مراکز خدمات بهزیستی که تحت عنوان مثبت زندگی شکل خواهند گرفت در حیطه چارچوب فعالیت بهزیستی در سطح یک خدمات سازمان فعالیت خواهند کرد و با توجه به اینکه طبق برنامه ششم توسعه متولی سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی است عمده فعالیت این مراکز در این زمینه است.

وی مطرح کرد: بهزیستی تایباد به ۳۱۰۰ معلول جسمی حرکتی و معلولان دچار مشکلات ذهنی خدمات ارائه می‌کند و با راه‌اندازی این پنج مرکز خدمات با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر انجام خواهد شد.

گفتنی است مراکز فوق به محض تجهیز مکان موردنظر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.  

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرکز مثبت زندگی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان