Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نرم‌افزار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها، در راستای تحقق دموکراسی در محیط های کاری توسط فناوران پارک علم و فناوری مازندران طراحی و تولید شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها، توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران در ابتدا در محیط ویندوز طراحی و تولید شد که پس از آن بنا به نیاز روز در محیط وب پدید آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه که در جهت کمک به ارتقای نظام پیشنهادها مطابق با مدل ارزیابی تدارک دیده شده بود، در دریافت جوایز برترین های ملی نظام پیشنهادها در سطوح مختلف نقش موثری ایفا می کند.
با توجه به تنوع سازمانها اعم از دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت ها، این نرم افزار بازآفرینی‌های متعددی را پشت سرگذاشته و در خلال این بازآفرینی‌ها مشتریان دارای قرارداد، از خدمات نگهداشت و پشتیبانی رضایت بخش برخوردار بوده‌اند.
هم اکنون این نرم افزار در وزرات نیرو، جهاد کشاورزی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، بانک رفاه، شهر، دی، توسعه تعاون، شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق استانها و شهرداری ها بکارگیری شده است.
این محصول دانش بنیان دارای گواهی فنی شورای عالی انفورماتیک و گواهی امنیت از شرکت صنایع انفورماتیک ایران مطابق الزامات افتا کشور به عنوان اولین شرکت در شمال کشور است.
نیاز روز در خصوص اپلیکیشن موبایل برای این محصول منجر به تولید نسخه android و نسخه ios شد و با توجه به ضرورت تامین امنیت کاربری نرم افزار و نوع مشتریان این نرم افزار گواهی تاییدیه امنیت را با ارزیابی آزمایشگاه صنایع انفورماتیک ایران و تاییدیه سازمان فناوری اطلاعات ایران کسب کرد.
بر اساس اعلام وزارت علوم، این شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه نظام پیشنهادها در سطح کشور است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نرم افزار شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی گفت: نامگذاری امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، در هیچ یک از ایام نباید فراموش شود و مسئولان باید روش‌های مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید را تبیین کرده و زمینه تشویق و تهییج مردم برای مشارکت در این امر مهم را فراهم کنند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی محلی برای سیاست گذاری در راستای تحقق شعار سال است و مدیران اقدامات لازم برای تحقق این امر مهم را بررسی کردند تا به صورت مصوبه ابلاغ شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به عملیات «وعده صادق» هم گفت: این عملیات در نوع خود بی نظیر بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی، خیالی باطل است.

وی افزود:باید اقدامات تمهید شده برای بهبود وضعیت سلامت در کشور و ارتقای شاخص‌های سلامتی اقشار مختلف در دستور کار جدی شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با ابراز نگرانی از کم تحرکی بخش قابل توجهی از جامعه افزود: رقم ۷۹ درصدی ذکر شده در این خصوص در کشور قابل قبول نیست و باید برای تحرک بیشتر اقشار مختلف تلاش زیادتری صورت گیرد.

گفتنی است؛ مباحث فرهنگی مربوط به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»  بررسی «سند برنامه ارتقای فرهنگ سلامت» مصوبه هشتصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور مورخ ۱۳‏/۴‏/۱۴۰۲ جهت اجرایی سازی آن در استان t تشریح سند ترویج فرهنگ ورزش همگانی توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان، و بررسی اولویت‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی