Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-23@08:52:16 GMT

گازرسانی‌های اخیر توسط وزارت نفت ستودنی است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۱۱۹

گازرسانی‌های اخیر توسط وزارت نفت ستودنی است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: گاز رسانی به شهرها و روستاهای کشور در هفت سال گذشته با جدیت هرچه بیشتر کلید خورد که چنین عملکردی واقعا ستودنی است.

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در وزارت نفت به‌ویژه گاز رسانی به شهرها و روستاهای دور افتاده کشور، گفت: فعالیت‌های گسترده‌ای تاکنون از سوی وزارت نفت در توسعه گاز رسانی به شهرها و روستاهای مختلف انجام شده که قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترش شبکه گاز، یکی از ارکان عدالت در خدمت‌رسانی به شمار می‌رود که این امر در توسعه مناطق محروم شهری و روستاها و همچنین کاهش دغدغه‌های روستاییان و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم موثر است.

وی افزود: گاز رسانی به شهرها و روستاهای کشور در این دولت با جدیدت هرچه بیشتر کلید خورد، هم اکنون اکثر روستاهای کشور نعمت گاز برخوردارند که این مهم بدون‌شک حرکت بزرگی در زمینه خدمت‌رسانی محسوب می‌شود و در کارنامه این دولت به یادگار خواهد ماند.

نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر تصریح کرد: تا پیش از آغاز به کار دولت تدبیر و امید، حدود ۱۴ هزار روستا در کشور از نعمت گاز بهره‌مند بودند، در حالی که در طول فعالیت این دولت، چندین هزار روستای دیگر از این نعمت بهره‌مند شده‌اند و آمارها نیز نشان‌دهنده توجه ویژه دولت به توسعه گازرسانی در مناطق محروم است.

مرادی از تلاش‌های صورت گرفته توسط وزارت نفت در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های کارکنان صنعت نفت امروز به‌خوبی قابل مشاهده است، این صنعت افق روشنی پیش روی خواهد داشت.

منبع: شانا

کلیدواژه: احمد مرادی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گازرسانی شهری و روستایی وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه دولت از روستاهای موفق در موضوع زکات

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر شنبه در جلسه شورای زکات استان قزوین اظهار کرد: در سایه مودت، برادری و رفاقت مجموعه خدمت گذران مردم در استان موضوع زکات مانند بسیاری از موضوعات دیگر با قوت و همت در دست انجام است و امیدواریم استقبال مردم هم در این زمینه روز به روز بیشتر شود.

وی افزود: فضاهای اقناعی با کمک معتمدین و موجهین به ویژه ائمه جمعه و جماعات در سراسر استان در حال انجام است و منجر به نتایج خوبی هم شده است.

اعلایی گفت: با توجه به سیاست شورای زکات در سال‌های گذشته مبنی بر برگزاری همایش زکات در روستاهای موفق، رقابتی در بین روستاها و مراکز جمعیتی ایجاد شده است و برای روستاهای موفق در این حوزه‌ها اختصاص امکانات دولتی بیشتر شده است.

استاندار تاکید کرد: باید این مدل برگزاری همایش زکات در روستاهای موفق ادامه پیدا کند و حتی در موضوعات دیگر هم می‌توان از این مدل موفق در راستای استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهره برد.

کد خبر 6083576

دیگر خبرها

  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • رئیسی: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • رئیسی: همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • رییسی: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • تأکید بر لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش‌های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب
  • جمع‌آوری پلاستیک‌های حاشیه ورودی شهرها و روستاهای استان تهران
  • توضیح رئیس شورای اطلاع‌رسانی درباره بازگشت گشت ارشاد
  • حمایت ویژه دولت از روستاهای موفق در موضوع زکات