Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رئیس سازمان بازنشستگان نیرو‌های مسلح شرایط اعطای تسهیلات جدید به بازنشستگان نیرو‌های مسلح را اعلام کرد و گفت: در راستای سیاست ارتقای خدمات خرسندساز سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح و مقارن با دهه ولایت، اجرای طرح پرداخت وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر بهبود معیشت و ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان معزز نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: سازمان در سال ۱۳۹۹ اختصاص و واگذاری هزار میلیارد تومان وام به مشترکین تحت پوشش خود را پیش بینی کرده است.

رئیس سازمان بازنشستگان نیرو‌های مسلح با بیان اینکه این وام به صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد، افزود: وام مذکور برای ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگانی است که تاکنون از تسهیلات سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح برخوردار نشده اند و در طول سال جاری پرداخت خواهد شد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه مبلغ این وام نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ این وام ۱۰ میلیون تومان است که از طریق سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح به واجدین شرایط دریافت وام، اطلاع رسانی و مبلغ مذکور به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی با توضیح اینکه برای دریافت این وام نیازی به حضور بازنشستگان نیست، گفت: به واجدین شرایط که تاکنون وام دریافت نکرده‌اند و پایه حقوق زیر ۶ میلیون تومان دارند، پیامک زده خواهد شد و اگر بازنشسته‌ای به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشود، تا پایان سال چندبار اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح با تأکید بر حمایت‌های مستمر از مشترکان، تصریح کرد: این وام به صورت قرض‌الحسنه و بیمه شده است و پیشکسوتان معزز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح تسهیلات بانکی سازمان بازنشستگی نیرو های مسلح بازنشستگان نیرو های مسلح میلیون تومان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار مجید ابن الرضا امروز در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل ساخت مسکن نیرو‌های مسلح برآورد شده است گفت: اصل ۳۱ قانون اساسی بر داشتن مسکن متناسب با نیاز هر جامعه تاکید دارد و یکی از موارد مطرح شده در پیام امام راحل در خصوص وظایف دولت اسلامی نیز حل مشکل مسکن است.

وی افزود: مسکن از نیاز‌های اولیه زندگی انسان و از موضوعات جدی در سبد معیشت خانوار است؛ متاسفانه بازدهی بازار مسکن در جامعه امروز به قدری بالا رفته که هم ارز با بازار سکه و دلار حرکت می‌کند و باید هرچه سریعتر برای حل مشکل مسکن اقدام شود.

سردار ابن ارضا با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مسکن در سال‌های آینده، افزود: بالاترین هزینه در زمینه ساخت مسکن مربوط به دستمزد، مصالح و فولاد است.

رئیس ستاد تأمین اجتماعی و قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی فاقد کاربری نیرو‌های مسلح با اجازه مقام معظم رهبری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه تاکید کرد: نیرو‌های مسلح برای تامین مسکن مورد نیازشان باید دغدغه ۱۰۰ درصدی داشته باشند و ما نیز در مدیریت استان کاملا آماده همکاری در این زمینه هستیم.

مالک رحمتی گفت: برای ساخت مسکن نیرو‌های مسلح زمین‌هایی در نظر گرفته شود که زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل برق، آب و گاز را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شخص رییس جمهور به مسکن دغدغه اساسی دارد و اگر این خط فکری در همه استان‌ها و شهرستان‌ها جاری و ساری شود، یک عملیات عمرانی بزرگ برای ساخت مسکن به راه خواهد افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مسکن یک حوزه تخصصی و مهندسی است، بنابراین باید به جزییات، اعداد و ارقام در این حوزه مسلط باشیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه در روند ساخت مسکن نیرو‌های مسلح حد توقفی وجود ندارد، گفت: بر این اساس ظرف یک ماه آینده همه نیازمندی‌ها و موجودی‌ها احصا شوند، به طوری که در جلسات بعدی قرارگاه فقط راه حل مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح تمام دارایی‌های خود در داخل و خارج شهر را پای کار بیاورند، ما نیز بالاترین ارزش افزوده‌ای را که در استان در اختیار داریم، ایجاد خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • خبر خوش برای سربازان
  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی