Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا بر اساس آرای هیات داوران این دوره از جشنواره در بخش طرح‌ وایده ، «روناک ناصری» برای نمایش «کرونوت»، «مهدیه دولت آبادی» برای نمایش «زاگرس در آتش» ، «ایمان اسدی خواه» برای نمایشنامه های «کلاغ نیوز» و «خواب سلطان الاغ» انتخاب شدند.

براین اساس در بخش ساخت عروسک ، «سمیه مددی» برای نمایش «دکتر کورونوت» ، «هیدیکا رضاخانی» برای نمایش های «پاکیزگی» ، «مقاومت در برابر کرونا» ، «حفظ محیط زیست» و «مدرسه حیوانات»، «مهدیه پیرعباسی» برای نمایش «خان هشتم» انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات داوران این دوره از جشنواره در بخش بازیگری یا مجری، «ستایش داوودی» برای نمایش «در خانه بمانیم» ، «هدیه قربانی» برای نمایش «می می نی در مهد کودک» ، «ساحل کرم پور» برای نمایش «خاله ساحل و قندونک» انتخاب،و از «کبری امیدی» برای حضور در نمایش «گرگ و بره ناقلا» تقدیر کرد.

هیات داوران این دوره از جشنواره در بخش صداپیشگی ، «ایمان اسدی خواه» برای نمایش «خواب سلطان الاغ» ، «هستی ناصری» برای نمایش «خرگوش و موشک» و در بخش عروسک گردانی ،
«سپیده ملایی» برای نمایش «کویید ۱۹» ، «ماتینا منجزی» برای نمایش «ماهی پلو» ، «سمیه مددی» برای نمایش «دکتر کرونوت»، و مهدیه‌پیرعباسی» را برای نمایش «خان هشتم» برگزید.

داوری این دوره از جشنواره را احسان رحیمی، مهدی درویش، ابراهیم قزلی، کورش مهری بابادی و علی قاضی بر عهده داشتند.

نخستین جشنواره تئاتر عروسکی مجازی مسجدسلیمان توسط انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان با همکاری موسسه شور هنر اردیبهشت، گروه منتظران و کافه رستوران کابه چوبی از پنجم مردادا جاری به مدت یک هفته در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هنرمند تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هنرمند تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هنرمند تئاتر دوره از جشنواره برای نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار،   پیش از این در چهاردمین جشنواره بین المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه  در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.   

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.  
در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه» اعلام شد