Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@18:11:34 GMT

تاجیکستان در انتقال و دستگیری شارمهد نقشی نداشته است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۲۸۱

تاجیکستان در انتقال و دستگیری شارمهد نقشی نداشته است

به گزارش رکنا ، در پی تکذیب ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان از سوی وزارت اطلاعات کشورمان، وزیر کشور تاجیکستان نیز خبر دستگیری سرکرده این گروهک در این کشور را رد کرد.

رحیم‌زاده امروز در شهر دوشنبه گفت که این خبر را از رسانه‌ها شنیده است.

به گفته وزیر کشور تاجیکستان، شارمهد " از طرف مقامات امور داخلی (پلیس) نه کسی دستگیر شده است و نه انتقال (داده) شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

مقامات تاجیکستان می‌گویند، با وجود توافق ایران و تاجیکستان در باره استرداد مجرمین، در شش ماه اول سال ۲۰۲۰ میان این دو کشور هیچ مورد استرداد صورت نگرفته است.

وزارت اطلاعات ایران دو روز پیش رسما اعلام کرد که شارمهد را دستگیر کرده است.

گفتنی است ، پس از اعلام دستگیری شارمهد برخی رسانه‌ها ادعا کردند که سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان دستگیر شده است که وزارت اطلاعات کشورمان با تکذیب این ادعا تصریح کرد: هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود.

روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد: هرگونه گمانه‌زنی مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره نحوه دستگیری جمشید شارمهد، رئیس «انجمن پادشاهی ایران» تکذیب می‌شود.

روابط عمومی وزارت اطلاعات همچنین با تأکید بر این که هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود، به ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان اشاره و تاکید کرد: این خبر شدیداً تکذیب می‌شود.

همچنین وزارت اطلاعات پیش از این نیز اعلام کرد که جمشید شارمهد به اتهام طراحی و اجرای چند طرح تروریستی که به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم از جمله در انفجار حسینیه شیراز منجر شد، دستگیر شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا امام زمان اخبار حوادث تاجیکستان وزیر کشور دستگیری تکذیب انتقال عکس ایران قتل قاتل مرد حوادث تهران اخبار تهران تلگرام فیلم زن روابط عمومی وزارت اطلاعات رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

آمریکا برای این ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد ! + عکس و مشخصات پاداش میلیون دلاری آمریکا برای تعقیب این ۲ ایرانی کد خبر 847029 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد