Web Analytics Made Easy - Statcounter

باستی با بیان اینکه از طرح های نوین که درآمد اقتصادی را مهیا کند، حمایت می شود گفت: ۱۳ مرکز رشد فناوری در گیلان فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی باستی» امروز(دوشنبه،۱۳ مرداد) در آیین مراسم افتتاحیه دفتر منطقه ای فن بازار گیلان در محل پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: توجه به فناوری بسیاری از معضلات بیکاری را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه از طرح های نوین که جنبه اقتصادی داشته باشد حمایت می شود گفت: راه اندازی دفتر منطقه ای فن بازار، مکانی برای داد و ستد فناوری است.

 

باستی اذعان کرد: در حال حاضر ۱۳ مرکز رشد فناوری در گیلان فعال است.


وی به راه اندازی طرح‌ها و برنامه‌های نوین از جمله دانایی تا دارایی اشاره و تصریح کرد: با راه‌اندازی طرح‌های نوین شاهد گسترده‌تر شدن شرکت‌های فناوری و اجرای برنامه‌های جدید هستیم.

 

رییس پارک علم و فناوری گیلان به بحران کرونا ویروس اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت‌های پارک علم و فناوری گیلان فعالیت چشم‌گیری داشته و در کشور منتخب شدند که در این راستا مورد تجلیل رییس‌جمهوری و مقامات ارشد  کشوری قرار گرفت.


 
باستی افزود: فعالیت‌های این‌چنینی، اثر بخشی علم و دانش فناوری را هویدا می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه اکثر دانشگاه‌ها دارای مرکز رشد فناوری هستند اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنایع خلاق یکی از راهکارهای برون رفت از بیکاری در جامعه است.‌

 

رییس پارک علم و فناوری گیلان اظهار داشت: با راه اندازی این دفتر بسیاری از فعالیت‌ها آسان می‌شود زیرا عرضه و تقاضا شبکه‌ای در کل کشور است.


 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت های فناور پارک علم و فناوری گیلان پارک علم و فناوری گیلان مرکز رشد فناوری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عباس حسینی از ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون،  قرارداد تسهیلاتی نزدیک به ۴۵٠ هزار واحد مسکونی با صرف یک میلیون و ٨٠۶ هزار و ٢٢٨ میلیارد ریال توسط بانک مسکن منعقد شده است.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: پارسال سقف تسهیلات ساخت مسکن بانک برای هر واحد در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت ٧۵٠ میلیون تومان، سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۵٠ میلیون تومان و سایر شهرها ۶٠٠ میلیون تومان بوده است.
وی، سیاست‌های اعتباری بانک را در حمایت از به‌کارگیری فناوری‌های نوین ساخت‌وساز و حمایت از سازندگان حرفه‌ای برای ساخت مسکن باکیفیت و استاندارد با تاکید بر معماری اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات در سال جاری به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب یک میلیارد تومان، ٩٠٠ و ٨٠٠ میلیون تومان تعیین شده است که به مرور و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.
حسینی ادامه داد: حمایت از دانش‌بنیان‌ها برای ساخت‌وساز بر پایه روش‌های نوین باعث شده است که در سال ١۴٠٣، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی سازی، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار گیرند و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است.
برای حمایت از معماری ایرانی- اسلامی، واحدهای مسکونی احداثی در چارچوب معماری ایرانی –اسلامی همانند واحدهای احداثی بر پایه روش‌های نوین دارای مشوق‌های تسهیلاتی هستند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین
  • راهکار سند تحول قوه قضاییه برای ارزیابی ادله در محاکم
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین در تحصیل و ارزیابی ادله
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • توسعه فناوری‌های حوزه صنایع معدنی با حمایت از پژوهشگران