Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز دوشنبه دلار آمریکا با نگرانی از کند شدن روند ریکاوری اقتصادی آمریکا به علت تشدید شیوع کرونا در این کشور، سودهای اولیه خود را از دست داد و افت کرد.

نرخ دلار در برابر یورو که در آغاز معاملات امروز تا ۱.۱۷۴۱ واحد تقویت شده بود، دوباره تا ساعت ۱۳:۵۰ به وقت تهران، تا ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷۶۸ واحد تضعیف شد. این در حالی است که یورو در اواسط معاملات روز جمعه رکورد ۲ ساله ۱.۱۹۰۸ واحد را تاچ کرده بود.

مینوری اوچیدا، تحلیل‌گر ارشد بانک ام‌یواف‌جی می‌گوید: افت دلار ادامه خواهد داشت. افت نرخ بهره واقعی آمریکا با وجود کسری بودجه بالای این کشور ادامه دارد. چنین وضعیتی مدت‌های مدیدی مشاهده نشده بود.

نرخ برابر دلار با ین ژاپن هم که در ابتدای معاملات امروز به ۱۰۶.۴۴ واحد بازگشته بود، دوباره تا ۱۰۵.۹۰ واحد تضعیف شد.

کد خبر 4989963

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دلار ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا بورس وام ودیعه مسکن قیمت دلار ایالات متحده آمریکا بانک مرکزی ایران قیمت نفت قیمت طلا وزارت صنعت معدن و تجارت تولید نفت بازار سهام شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • چاپ اسکناس‌های ریز دیگر بصرفه نیست | چاپ اسکناس درشت تورم‌زاست؟
  • چاپ اسکناس‌های درشت‌ تورم‌زا است؟
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به دلار بسته شده؟
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟