Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان گفت : انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اداره‌کل راه و شهرسازی استان و اداره‌کل آموزش و پرورش در راستای تکمیل مدارس در حال ساخت،بسیار کار خوبی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛   سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 1399 به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور امام جمعه زنجان، استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضای شورا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان با بیان اینکه همه تلاش خود را باید برای پوشش اینترنت کامل برای مدارس انجام دهیم، گفت : انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اداره‌کل راه و شهرسازی استان و اداره‌کل آموزش و پرورش در راستای تکمیل مدارس در حال ساخت،بسیار کار خوبی است که در جلسه آتی برای تصمیم‌گیری به جلسه ارائه شود.
فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان با بیان اینکه همه تلاش خود را باید برای پوشش اینترنت کامل برای مدارس انجام دهیم، گفت : انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اداره‌کل راه و شهرسازی استان و اداره‌کل آموزش و پرورش در راستای تکمیل مدارس در حال ساخت،بسیار کار خوبی است که در جلسه آتی برای تصمیم‌گیری به جلسه ارائه شود.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته کارشناسی در خصوص بازگشایی مدارس استان، افزود: بازگشایی مدارس، منوط به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان بوده و باید برنامه ریزی داشته باشیم  که  حتی در وضعیت سفید  نیز  رعایت پروتکل‌های بهداشتی  در مدارس که تدوین خواهد شد . 
حقیقی  با تاکید بر لزوم تدوین و طراحی پروتکل‌های بهداشتی از جمله نحوه استفاده صحیح از ماسک مواد ضدعفونی کننده و غیره برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس استان در وضعیت‌های مختلف‌ کرونایی، تصریح کرد: اکنون ظرفیت تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده بیش از گذشته در استان وجود دارد که برای فصل پاییز و بازگشایی مدارس نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.
استاندار زنجان با تاکید بر تقویت روحیه جوانان و نوجوانان دانش‌آموز توسط معلمان استان، ادامه داد: اکنون نزدیک شش ماه است جوانان و نوجوانان بیشتر اوقات در خانه ماند ه اند  بنابراین باید فضایی شاد و امید بخش  برای آنان ایجاد کنیم و معلمان باید ایجاد روحیه و نشاط در بین دانش‌آموزان را به عنوان اولویت اول قرار داده و سپس به آموزش بپردازند .
حقیقی با بیان اینکه متولیان باید با جوانان و نوجوانان رفتار مناسبی داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا و شرایط به وجود آمده با کمک نهادهای فرهنگی و دینی در کنار  آموزش پروش استان در راستای ایجاد فضای شاد و روحیه‌بخش گام بردارند . 
وی با تاکید بر اینکه باید به‌صورت عملی به دانش‌آموزان رعایت بهداشت فردی، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدرسه و جامعه و سبک زندگی با کروناویروس آموزش داده شود، افزود: مدارس با شرط داشتن دانش‌آموز سالم بازگشایی خواهد شد، زیرا ما نمی‌خواهیم هیچ دانش‌آموزی بیمار، بستری و حتی به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست بدهد و در صورتی که مدارس استان بازگشایی شود و این اتفاق بیافتد، مسئولان ذی‌ربط باید پاسخ‌گو باشند.

این مسئول با تاکید بر اینکه فرمایش مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است، خاطرنشان کرد: با بازگشایی مدارس استان، شورای دانش‌آموزی و مربیان بهداشت همیاران سلامت مدارس، مبارزان با ویروس کرونا هستند و باید در این خصوص گروه یا سایتی طراحی شود و فرمانداران نیز باید این جلسات را در شهرستان‌های استان برگزار کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازگشایی دانش آموز سالم کل آموزش و پرورش استاندار زنجان بازگشایی مدارس برنامه ریزی مدارس استان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور

افشین امیریان با اشاره به هفته سلامت و بهداشت که همه‌ساله از یکم لغایت هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: شعار هفته سلامت و بهداشت امسال سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت انتخاب شده که به همین مناسبت، آموزش و پرورش استان نیز با همکاری موثر دانش‌آموزان و اولیا در جهت سلامت جسمانی و روحیه دانش‌آموزان اقدامات موثری انجام خواهد داد.

وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

امیریان اضافه کرد: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.

بیشتر بخوانید

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

وی بیان داشت: به مناسبت هفته سلامت و بهداشت در مدارس استان نیز برنامه‌های آموزشی متنوعی از جمله آموزش سلامت در مدارس با مشارکت مراقبان سلامت و مراکز جامع سلامت، جشنواره‌های فضای سالم در مدارس و نمایشگاه‌های نقاشی با موضوع سلامت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق