Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر اتریش در تهران اظهار داشت، کشور ایران با برنامه ریزی و هماهنگی توانسته با این دو چالش جهانی مقابله کرده و رو به جلو حرکت کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «اشتفان شُلتس» گفت، ظرفیت های تبادل همکاری های تحقیقاتی مراکز دانشگاهی اتریش با دانشگاه های استان وجود دارد و اتریش در تهران یک انجمن فعال فرهنگی دارد و  130 مناسبت علمی و فرهنگی در ایران برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، به خاطر اعتماد کشور ایران برای برپایی این رویداد ها نیاز به اخذ مجوز های لازم را نداریم.

شلتس یادآوری کرد که اولین ریاست جمهوری کشور های غربی بعد از انقلاب اسلامی که به ایران آمد رئیس جمهور اتریش بود و همچنین رئیس جمهوری وقت آن پس از انعقاد قرارداد برجام به ایران آمد.

این دیپلمات اتریشی خاطر نشان کرد، بنگاه های اقتصادی اتریش تمایل زیادی برای همکاری با ایران دارند و از نشانه های بارز آن مشارکت 250 شرکت اتریشی در نشست ماه می با موضوع ایران بوده است.

وی خبر داد، نمایندگان بنگاه های اقتصادی اتریش در قالب هیاتی در حوزه کمک های بشر دوستانه در ماه نوامبر به ایران سفر می کنند.

شلتس تاکید کرد، ماموریتی که مسئولان  ارشد هر دو کشور به ما محول کرده اند و قراردادهایی که در سفر ریاست جمهوری ایران به اتریش به امضا رسید ما را  موظف به پیگیری این قرار داد ها کرده است .

سفیر اتریش در ایران: ‌دنبال راه‌حلی هوشمند‌ برای برقراری تعامل بین دانشمندان ایرانی و اتریشی در شرایط کرونایی‌ هستیمسفیر ایران در جمهوری آذربایجان: افزایش چندبرابری حجم مبادلات میان دو کشور؛ دیپلماسی اقتصادی در اولویت کاری استسفیر روسیه: نقش ایران در منطقه مثبت است/آمریکا با سلاح تحریم قادر به خلع سلاح حزب الله نیست/ موازنه قدرت در سوریه تغییر کردهدیدار و گفت‌وگوی سفیر ایران با استاندار آنتالیا و رئیس اتاق بازرگانی آلانیا


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,89,90,95/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۲ عطوان برررسی کرد: ۶ گام استراتژیک چین برای پایان‌دادن به سلطه دلار آمریکایی در جهان ۳ شرط آمریکا برای لغو تحریم‌ها علیه روسیه/امید به توافق تسلیحاتی با مسکو و پکن ۴ افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر ۵ علاقه‌مندی ۲۰ کشور جهان به واکسن روسیه علیه کرونا ۶ یک فرمانده حشد شعبی خبر داد: فروپاشی مذاکرات استراتژیک میان بغداد و واشنگتن ۷ ظریف: تروریست‌ها از پناهگاههای امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند ۸ هشدار کارشناسان درباره فاجعه چرنوبیل جدید در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مهمترین اخبار بین الملل افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر گزارش| سرکوب رأی در دموکراسی آمریکایی چگونه صورت می‌‌گیرد؟ وزیر خارجه لبنان رسماً استعفا کرد نماینده کنگره: ترامپ قصد ترک مسالمت آمیز و آرام کاخ سفید را نخواهد داشت مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت ماندن احیای وزارت بازرگانی نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد حطیط بررسی کرد: عمق شکست آمریکا و سردرگمی اسرائیل در برابر حزب الله اردن| تظاهرات گسترده در همه مناطق/ اردنی‌ها برای نخستین بار خواستار استعفای دولت شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • چالش آمریکا
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی