Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@11:31:43 GMT

اولیانوف: امکانات اتمی ایران کاملا قانونی است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۵۲۷

اولیانوف: امکانات اتمی ایران کاملا قانونی است

نماینده دائم روسیه سازمان‌های بین‌المللی در وین تاکید کرد که مسکو از حق جمهوری اسلامی ایران برای استفاده از انرژی هسته‌ای مطابق پیمان ان.پی.تی دفاع خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «میخائیل اولیانوف» سفیر و نماینده دائم روسیه سازمان‌های بین‌المللی در صحفه توئیتری خود نوشت، امکانات اتمی به ایران در چارچوب پیمان ان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی.تی داده شده و کاملا قانونی است زیرا تاکنون برای اهداف نظامی بکار گرفته نشده است.

این دیپلمات روسی افزود، وظیفه آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید عدم تبدیل مواد هسته ای برای اهداف نظامی است. کسانی که موافق این نیستند علیه پیمان منع اشاعه سلاح های هسته ای اقدام می کنند.

 وی این اظهارات را در واکنش به توئیت مارک دوبوویچ رئیس اجرائی بنیاد دفاع دموکراسی مستقر در واشنگتن که ارتباط نزدیکی با لابی های صهیونیستی و رژیم اسرائیل دارد، بیان کرد.

دوبوویچ در توئیت خود نوشت: امارات عربی متحده از استاندارد طلایی پیروی می کند و از تولید مواد رادیواکتیو در خاک خود که می تواند برای ساخت بمب اتمی بکار گرفته شود، خودداری کرد نه مانند ایران.

تجدیدنظر در همکاری با آژانس در صورت تمدید تحریم‌ تسلیحاتی علیه ایرانسخنگوی وزارت خارجه: اروپا به تعهدات یازده‌گانه‌اش در قِبال برجام پایبند باشد / کره جنوبی از باز پرداخت بدهی‌اش ‌به ‌ایران سر باز می‌زندبرخی مشکلات ناشی از گره زدن معیشت مردم به برجام است/برخی به کدخدا بیشتر از توان داخلی اعتماد داشتند


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,89,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط برجام اخبار "روسیه" آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط برجام اخبار "روسیه" آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۲ شرط آمریکا برای لغو تحریم‌ها علیه روسیه/امید به توافق تسلیحاتی با مسکو و پکن ۳ افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر ۴ عطوان برررسی کرد: ۶ گام استراتژیک چین برای پایان‌دادن به سلطه دلار آمریکایی در جهان ۵ علاقه‌مندی ۲۰ کشور جهان به واکسن روسیه علیه کرونا ۶ یک فرمانده حشد شعبی خبر داد: فروپاشی مذاکرات استراتژیک میان بغداد و واشنگتن ۷ هشدار کارشناسان درباره فاجعه چرنوبیل جدید در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ۸ ظریف: تروریست‌ها از پناهگاههای امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند مهمترین اخبار بین الملل افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر گزارش| سرکوب رأی در دموکراسی آمریکایی چگونه صورت می‌‌گیرد؟ وزیر خارجه لبنان رسماً استعفا کرد نماینده کنگره: ترامپ قصد ترک مسالمت آمیز و آرام کاخ سفید را نخواهد داشت مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت ماندن احیای وزارت بازرگانی نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد حطیط بررسی کرد: عمق شکست آمریکا و سردرگمی اسرائیل در برابر حزب الله اردن| تظاهرات گسترده در همه مناطق/ اردنی‌ها برای نخستین بار خواستار استعفای دولت شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام اخبار روسیه آژانس بین المللی انرژی اتمی برجام اخبار روسیه آژانس بین المللی انرژی اتمی بین المللی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستیم/ مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که ظرف هفته‌های آتی بتواند به ایران سفر کند.

به گزارش جماران، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشستی خبری در بامداد سه‌شنبه گفت که قصد دارد در هفته‌های آینده به ایران، اوکراین و روسیه سفر کند.

او با بیان اینکه می‌خواهد سطح همکاری آژانس اتمی با تهران را بهبود بدهد، تصریح کرد: من در حال برقراری تماس با دولت ایران هستم. امیدوارم در یک یا دو هفته آینده به تهران بروم تا شرایط را به مسیر اصلی خود برگردانم. امیدوارم بتوانم وضعیت را از نظر افزایش سطح همکاری بهبود بدهم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین تاکید کرد که مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد و تنش‌های اخیر تاثیری بر کار بازرسان نداشته است.

گروسی گفت: ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را به‌دلیل ملاحظات امنیتی بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آنها را نداد اما روز دوشنبه این مراکز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند. ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین خبر داد که قصد دارد در آینده نزدیک به روسیه و اوکراین نیز برود.

دیگر خبرها

  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران |
  • مدیرکل آژانس اتمی راهی تهران می‌شود
  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران
  • گروسی: به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستیم/ مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد
  • گروسی به ایران، روسیه و اوکراین سفر می‌کند
  • به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستم
  • ایران کاملا در یک اقدام قانونی از خود دفاع کرده است
  • اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدام کاملاً مشروع بود
  • یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
  • چرا آمریکا معافیت تحریمی همکاری‌های هسته‌ای ایران و روسیه را تمدید نکرد؟