Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@20:11:01 GMT

براهیم دیاز، تولدت مبارک! / ویدیو

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۵۸۶

‍‍‍‍‍‍

براهیم دیاز، تولدت مبارک! / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۶۱ هزار و ۲۱ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، محمد باسره امروز ۲۶ فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته امداد هرمزگان با اجرای طرح اطعام مهدوی، نسبت به تامین معیشت نیازمندان در ماه مبارک رمضان اقدام کرد که در همین راستا و با مشارکت و هم افزایی مطلوب انجام شده مراکز نیکوکاری، هئیت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، خیران و مردم نیک اندیش استان در قالب پخت و توزیع غذای گرم، راه‌اندازی میزهای افطاری ساده و اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم و خیران در این پویش نسبت به سال گذشته ۹۸ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: کمیته امداد استان با همکاری و همراهی آحاد جامعه، تعداد ۲۰۷ آشپزخانه «اطعام مهدوی» را در طول ماه مبارک رمضان راه‌اندازی کرد که در مجموع بیش از یک میلیون و ۶۱۳ هزار پرس غذای گرم طبخ و بالغ بر یک میلیون و ۴۷۴ هزار بسته افطاری ساده آماده‌سازی و بین نیازمندان توزیع کردند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآور شد: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۶۱ هزار و ۲۱ بسته معیشتی شامل ( برنج، روغن، مرغ یا گوشت، انواع حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، چای و قند) نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

باسره با قدردانی از مردم سخاوتمند و خیران نوع دوست استان یادآورشد: همه مردم می‌توانند به هر میزان که تمایل دارند، با استفاده از کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* ، در یاری‌رسانی به نیازمندان واقعی استان مشارکت کرده و همراه این نهاد باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • اهدای بیش از ۲ هزار واحد خون و پلاکت در ماه مبارک رمضان
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان + فلم
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • خشم شدید والورده، پاس بده لعنتی!
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد