Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی : محمد علی شجاعی شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید خراسان شمالی اظهار داشت:بانک‌های دولتی و غیر دولتی در استان موظف به رفع و حل مشکلات تولید کنندگان هستند نباید حل یک پرونده ماه‌ها به طول بینجامد.

وی ضمن اخراج نماینده بانک خصوصی که به تعهداتش عمل نکرده بود افزود: مهلت سه روزه‌ای به این بانک جهت حل مشکل تولید کنندگان دادهمی‌شود درغیر این صورت از ادامه فعالیت مدیر آن در استان جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: حضور متقاضیان تسهیلات و تولید کنندگان٬ در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان الزامی است زیرا مسائل باید دو طرف حل شود. ملاک ما برای حل مشکلات سرمایه گذاران، پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها است.

شجاعی ادامه داد: برای انجام یک پروژه٬ بانک‌های عامل مانع کار نشوند. کارهای هزار میلیاردی بر روی زمین مانده است و این به ضرر استان است. هزار واحد صنفی فعال وجود دارد که ۳ هزار واحد آن مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ هستند لذا این موضوع به اتحادیه‌ها و اتاق اصناف جهت دریافت تسهیلات اعلام شود.

وی با درخواست از بانک‌ها برای توجه به شرایط استان و کشور٬ اظهار داشت: مدیران بانک ها شرایط موجود را متوجه باشند. مته به خشخاش نگذارید چرا که شرایط عادی نیست. بیش از ۲ هزار واحد در سطح کشور توسط بانک‌ها تملک شده نباید به این شرایط می‌رسیدیم که متاسانه رسیده‌ایم.

48

کد خبر 1417603

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان شمالی خراسان شمالی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد

سیما جوهری‌نیا در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات بسکتبال دختران لیگ دسته یک کشور مرحله سوم، طی روزهای ۲۹ الی ۳۱ فروردین‌ماه به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است.
سرمربی تیم بسکتبال دختران زربام‌پارت خراسان شمالی در ادامه گفت: فولاد هرمزگان، جوادالائمه شهرکرد و یاران داریوش نهاوند در این رقابت‌ها با تیم زربام‌پارت خراسان شمالی هم گروه هستند.
جوهری‌نیا خاطر نشان کرد: تیم بسکتبال دختران زربام‌پارت خراسان شمالی موفق شد در اولین دیدار این رقابت‌ها با نتیجه ۸۳ بر ۴۷ از سد تیم فولاد هرمزگان بگذرد و فردا در دومین دیدار باید در مقابل تیم جوادالائمه شهرکرد قرار بگیرد.

روانه شجاعی و فائزه صفری به عنوان مربی، مینا خیامی (سرپرست)، فائزه حبیبیان (آمارگیر) و فاطمه ربیعی آنالیزور تیم زربام‌پارت خراسان شمالی در این رقابت‌ها بودند.

کد خبر 6081494

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است
  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند