Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@02:24:15 GMT

سارق «طلاهای گاوصندوق» پسر خانواده بود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۶۲۴

سارق «طلاهای گاوصندوق» پسر خانواده بود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان از کشف یک فقره سرقت میلیاردی از گاوصندوق و بازگشت اموال مسروقه به مالباخته خبر داد.

وی ادامه داد:29 اردیبهشت یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 110 شهدا، پلیس را در جریان وقوع سرقت 250 میلیون تومانی از گاوصندوق منزلش قرار داد که با ثبت اظهارات شاکی، پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کنجوریان، با ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی از شاکی در خصوص موضوع سرقت تحقیق شد که وی اعلام کرد، حدود 2 ماه پیش همسرم فوت کرد و پس از فوت وی به انباری ساختمان که محل نگهداری گاوصندوق بود سرکشی نکردم تا اینکه 27 اردیبهشت با مراجعه به گاوصندوق متوجه شدم طلا و جواهراتی که ارزش ریالی آنها حدود 2 و نیم میلیارد ریال بوده است، توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: در گام اول تحقیقات کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه، به محل وقوع جرم رفته تا با بررسی و بازدید از محل وقوع جرم اقدام به کشف حقیقت کنند که در بازدید صورت گرفته کارآگاهان متوجه شدند سرقت از گاوصندوق داخلی بوده، در نتیجه فرضیه اینکه توسط افرادی که به محل تردد داشته و به کلید گاوصندوق دسترسی داشته باشند، قوت گرفت.

کنجوریان افزود: مجددا از شاکی تحقیقات بیشتری صورت گرفت که نهایتا مشخص شد تنها 2 نفر از پسران وی به نام های «احمد» و «محمود» از محل نگهداری طلا و کلید گاوصندوق اطلاع داشته اند و از طرفی هم احمد به تازگی یک دستگاه خودروی پراید خریداری کرده است.

این مقام انتظامی گفت: با جمع بندی تمامی دلایل و مدارک موجود محرز شد سرقت توسط احمد صورت گرفته است که با هماهنگی قضایی و با همکاری شاکی در نهایت 10 تیر، وی دستگیر و برای انجام تحقیقات به پایگاه ششم منتقل شد.

به گفته کنجوریان، احمد پس از انتقال به پلیس آگاهی با توجه به دلایل و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف به سرقت گفت که سرقت را به تنهایی انجام دادم و با استفاده از کلید، طلاها را در فرصتی مناسب برداشته و پس از سرقت، اموال را به دو نفر که دارای مغازه طلافروشی در محدوده میدان خراسان بودند فروختم و از پولی که به دست آوردم اقدام به خرید یک دستگاه خودرو پراید کردم و البته حاضر به معرفی خریداران طلاها هم هستم.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با توجه به اعتراف صریح احمد به سرقت، کارآگاهان با هماهنگی قضایی دو مالخر را نیز دستگیر و اموال مسروقه از مغازه آنها کشف شد؛ آنان نیز قبول داشتند که از متهم طلای بدون فاکتور خریداری کرده اند؛ در نهایت پرونده به شعبه اول دادیارای ناحیه 15 تهران ارسال و با توجه به رضایت شاکی متهمان با قرار آزاد شدند.

انتهای پیام/

20 / 20 سرقت سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان سرقت طلا سرقت طلا از گاو صندوق کشف میلیاردی یک فقره سرقت طلا کلانتری 110 شهدا کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل شعبه اول دادیارای ناحیه 15 تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرقت سرقت طلا کلانتری 110 شهدا پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فرامرز به گذر با حضور در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی عمار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، برنامه‌ریزی و تلاش کارآگاهان در سراسر کشور از ابتدای طرح نوروزی تا کنون شاهد کاهش سرقت و افزایش کشفیات بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی با همه توان در کنار دیگر سازمان‌ها به عنوان تأمین کننده امنیت و آرامش مردم برخورد با جرایم را با جدیت به عهده دارد، افزود: سرعت، دقت عمل در پیگیری و پی‌جویی کشف جرایم از طریق علمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: از آغاز طرح نوروزی گشت‌های خودرویی و موتوری به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند که امیدواریم در این ایام مسافران و شهروندان با رضایت کامل تعطیلات را به پایان ببرند.

وی با تاکید بر رعایت شهروندان بر توصیه‌های پلیس در خصوص جلوگیری از سرقت به ویژه سرقت از منزل تاکید و تصریح کرد: به منظور مبارزه با سرقت گشت‌های پلیس آگاهی در این ایام افزایش داشته که عملکرد آنها به صورت شبانه روزی ثبت و از سوی کارشناسان ستادی مورد رصد قرار می‌گیرد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه برای مقابله با سرقت وسایط نقلیه و داخل خودرو اقدامات باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: رعایت نظم و انضباط در تمامی حوزه‌های مأموریتی و عملیاتی پلیس آگاهی بسیار مهم و مد نظر می‌باشد که بر این مبنا مأموریت‌ها باید به شکل مطلوب اجرا شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح پایش پابندهای الکترونیکی نیز که به صورت عملیاتی در سه استان اجرا می‌شود، اظهار داشت: با نصب پابندهای الکترونیکی بر جامعه هدف می‌توان در پیشگیری و مقابله با سرقت اثرگذار بود.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن توصیه به ارائه هشدارهای انتظامی در حوزه مأموریت‌های پلیس آگاهی جهت هوشیاری شهروندان گفت: مشارکت همه جانبه مردم، پلیس را در جهت تحقق امنیت و آرامش همگانی یاری می‌کند که امید است با اجرای دقیق و کامل این مأموریت‌ها بتوانیم نیمه دوم نوروز را با سربلندی طی کنیم.

گفتنی است، در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال مجموع کشفیات این پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6063452

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند