Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:33:42 GMT

محکومیت یک بدافزارنویس به علت خسارت ۵۶۸ میلیون دلاری

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۶۳۶

محکومیت یک بدافزارنویس به علت خسارت ۵۶۸ میلیون دلاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بدافزار یادشده به یک گروه هکری امکان داد تا حجم زیادی از اطلاعات را سرقت کند. این گروه که اینفرائود نام دارد اطلاعات هویتی، داده‌های کارت‌های اعتباری و دیگر اطلاعات حساس تعدادی از کاربران اینترنت را سرقت کرده و از این طریق ۵۶۸ میلیون دلار خسارت وارد کرده است.

محکومیت این هکر در ۱۱ دسامبر قطعی شد و همکار وی که مؤسس و رئیس گروه هکری اینفرائود نیز هست در تاریخ ۲۶ ژوئن به تحمل زندان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه هکری یادشده در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و به بهشت سارقان اطلاعات کارت‌های اعتباری مبدل شد.

اعضای این گروه از روش‌هایی پیچیده برای پنهان کردن هویت خود استفاده می‌کردند و بر اساس بررسی‌های وزارت دادگستری آمریکا تا مارس سال ۲۰۱۷ بیش از ده هزار نفر از خدمات آنها بهره برده بودند.

کد خبر 4989558

منبع: مهر

کلیدواژه: هکرها حملات سایبری ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان واکسن کرونا فناوری نانو حاکمیت سایبری گوگل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اینترنت ایالات متحده آمریکا هوش مصنوعی توییتر فناوری فضایی موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار توزیع کارت کنکور

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز گذشته چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال بود.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

رقابت برای کسب صندلی‌های سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز آغاز می‌شود و در اولین روز رقابت کنکور ۱۴۰۳ بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند.
داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 747784

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد