Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با بیان اینکه البته شرکت‌های دولتی موظف به درج قیمت بر روی محصولات خود هستند، گفت: متاسفانه تعیین قیمت های دستوری در بازار باعث شده تا برخی از تولیدکنندگان بخشی از محصولات خود را با قیمت مصوب و بخشی از محصولات ر - اخبار اقتصادی -

علیرضا نیک آئین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در رابطه با قیمت روغن موتور در بازار، اظهار داشت متاسفانه تعیین قیمت های دستوری در بازار باعث شده تا برخی از تولیدکنندگان بخشی از محصولات خود را با قیمت مصوب و بخشی از محصولات را بدون قیمت راهی بازار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با بیان اینکه البته شرکت‌های دولتی موظف به درج قیمت بر روی محصولات خود هستند، افزود: تعدادی از شرکت های خصوصی که الزامی به درج  قیمت بر روی محصولات خود ندارند آنها را بدون قیمت وارد بازار کرده و با چندین برابر قیمت به فروش می رساند.

وی اضافه کرد: در این شرایط مصرف کننده وضعیت بلاتکلیفی دارد و نمی‌تواند روغن را با قیمت مصوب در بازار خریداری کند حتی در برخی از شرایط مصرف کننده مجبور است قیمت روغنی که دولت تعیین کرده را با چندین برابر قیمت از بازار خریداری کند.

نیک آئین با تاکید بر اینکه قیمت‌های دستوری بلای جان برخی از بخش‌ها از جمله تولیدکنندگان روغن موتور شده است، گفت: جالب اینجاست برخی از شرکت های پتروشیمی ها روغن های پایه را به جای عرضه به تولیدکنندگان روغن موتور صادر کرده و همین موضوع عامل شده تا آنها نتوانند مواد اولیه لازم را با قیمت مناسب خریداری و در نهایت هم قیمت تمام شده کالا برای آنها افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

R1012125/P1012122/S7,1415/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۳|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۳ | ثبت قیمت تاریخی برای فلز زرد ۳ اعلام اسامی قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو ظرف ۳ روز آینده ۴ اعلام زمان عرضه دومین و سومین صندوق معامله پذیر دولتی/ ETF‌ پالایشی تابستان عرضه می‌شود ۵ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۳| پیش بینی باران ۲ روزه در ۸ استان/ کاهش ۶ درجه ای دما در برخی استان ها ۶ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۳|افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان شد ۷ گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد ۸ نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد مهمترین اخبار اقتصادی جنگ خاموش ــ ۲۰| تحلیل آمار جدید وزیر نفت/ چطور به صادرات روزانه ۷۵میلیون مترمکعبی گاز رسیدیم؟ گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد «علاج تحریم»|خلیلیان: تا ایران هست، تحریم هم هست/ مذاکره جدید یعنی تحریم‌ شدیدتر/باید روی پای خود بایستیم راهکار ساماندهی آشفته بازار خودرو چیست؟ مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت ماندن احیای وزارت بازرگانی نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد حطیط بررسی کرد: عمق شکست آمریکا و سردرگمی اسرائیل در برابر حزب الله اردن| تظاهرات گسترده در همه مناطق/ اردنی‌ها برای نخستین بار خواستار استعفای دولت شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بخشی از محصولات محصولات خود روغن موتور قیمت مصوب قیمت ارز قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا +جدول

قیمت شاهین اتوماتیک در بازار آزاد به ۹۲۰ میلیون رسیده است.

به گزارش مشرق، شاهین اتوماتیک گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا در بازار آزاد است که همزمان با اولین روز معاملات هفته جدید، به طور متوسط ۹۲۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

قیمت شاهین دنده‌ای در بازار آزاد ۷۸۵ میلیون تومان است و خرید اطلس G که اخیرا راهی بازار شده، ۶۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد.

تیبا صندوقدار از خط تولید سایپا کنار رفته، اما به‌عنوان ارزان‌ترین سواری صفرکیلومتر فعلی ۳۹۷ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت تیبا ۲ به ۴۰۲ میلیون تومان می‌رسد و کوییک دنده‌ای تیپ GX حول‌وحوش ۴۴۵ میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می‌شود. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل ۲۱ فروردین ۲۵ فروردین
پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۳

۳۴۰ میلیون تومان

۳۴۰ میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱

۳۹۷ میلیون تومان

۳۹۷ میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل ۱۴۰۱

۴۰۲ میلیون تومان

۴۰۲ میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۵۵ میلیون تومان

۴۵۵ میلیون تومان

کوئیک GX مدل ۱۴۰۳

۴۴۵ میلیون تومان

۴۴۵ میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۵۰ میلیون تومان

۴۵۰ میلیون تومان

اطلس مدل ۱۴۰۳

۶۱۰ میلیون تومان

۶۱۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲

یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳

یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۷۸۵ میلیون تومان

۷۸۵ میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل ۱۴۰۳

۹۲۰ میلیون تومان

۹۲۰ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • بهترین مرکز پخش عمده پلاستیک حراجی در تهران
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا +جدول