Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@07:10:03 GMT

مالکیت مجموعه ورزشی شهدای گمنام به پرسپولیس واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۷۰۷

مالکیت مجموعه ورزشی شهدای گمنام به پرسپولیس واگذار شد

معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه مربوط به واگذاری مالکیت مجموعه ورزشی شهدای گمنام از وزارت ورزش و جوانان به شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس را ابلاغ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه مربوط به واگذاری مالکیت مجموعه ورزشی شهدای گمنام از وزارت ورزش و جوانان به شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس ابلاغ کرد

مجموعه یادشده توسط کارشناسان منتخب مجمع عمومی شرکت مذکور به قیمت روز ارزیابی و پس از تأیید مجمع عمومی، سرمایه آن شرکت معادل قیمت مذکور افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت ثبتی مورد اشاره اقدام نماید.

در صورتی که ظرف حداکثر یک سال آینده، سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بورس عرضه نشود، این تصویب نامه خود به خود ملغی و شرکت یادشده مکلف است بدون دریافت هرگونه وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه، ملک موضوع این تصویب نامه را به وزارت ورزش و جوانان مسترد نماید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تصویب نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: مطمئنم که مشکل مالکیت سرخابی‌ها حل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در حاشیه انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان، در خصوص مشکل کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و همچنین مالکیت مشترک این دو باشگاه گفت: من در این خصوص نگرانی جدی‌ ندارم؛ هم باشگاه پرسپولیس و هم باشگاه استقلال بسیاری از مشکلات‌شان را رفع کرده‌اند. وزیر ورزش و جوانان طی چهار جلسه‌ای که در ایام عید برگزار کردند، در این جلسانت هم من حضور داشتم، هم شخص وزیر و هم مدیرعاملان دو باشگاه و هم مسئولین مجوز حرفه‌ای. موضوع خیلی نگران کننده‌ای نیست اما در عین حال نباید مردم را امیدوار هم کرد.

او ادامه داد: موانع بدهی‌ها کاملا رفع شده است، بحث ساختاری هم حل شده است. هم گزارش حسابرسی قانونی و هم بازرسی قانونی هم رفع شده اما موضوع مالکیت مشترک، موضوعی است که هنوز حل نشده. مطمئن هستم که تکلیف مالکیت باشگاه پرسپولیس به زودی حل خواهد شد چراکه پنج بانک درحال خریداری سهام این باشگاه هستند. یکی از این بانک‌ها سهام بیش از چهل درصدی را خریداری خواهد کرد و بقیه هم مابقی سهام را خواهند داشت.

او در ادامه گفت: اگر مشکل پرسپولیس به زودی حل شود، با توجه به اینکه استقلال هم تحت مالکیت وزارت ورزش خواهد بود؛ دیگر از نظر ما و کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکل مالکیت مشترک وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضدورزشی جلوگیری کند
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی
  • رسمی: پرسپولیس فردا قطعا واگذار می‌شود
  • خبر خوش تاج درباره مشکل مالکیت پرسپولیس
  • تاج: مطمئنم که مشکل مالکیت سرخابی‌ها حل می‌شود