Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه ورزش در روز‌های پساکرونا کار سخت‌تری در پیش دارد. تاریخ انتشار: 16:12 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۴۵۸

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون هندبال اظهار داشت: هندبال در این سال‌های اخیر شرایط چندان خوبی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رشته نسبت به رشته‌های توپی دیگر عقب مانده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند و ارزیابی ما نیز این موضوع را نشان می‌دهد. این شرایط پیش آمده دلایل مختلفی دارد که یکی از آن‌ها عدم ثبات مدیریتی است.

وی افزود: هندبال در ایران بسیار ریشه‌دار است و پاکدل نیز از زمانی که به فدراسیون آمده، قدم‌های خوبی برداشته، هرچند که فدراسیون را در شرایط مناسبی تحویل نگرفت. اگر بخواهیم مدیریت پاکدل را ارزیابی کنیم، باید ۴ سال به او وقت بدهیم، به خصوص اینکه شرایط کرونا نیز در چند ماه اخیر گریبانگیر ورزش بوده و عملاً همه مسابقات را به تعطیلی کشانده است. مسیر هندبال مسیر خوبی است، ولی تا اینکه به ثمر برسد زمان نیاز دارد. ما باید یاد بگیریم با شرایط کرونا کنار بیاییم و از کار‌ها عقب نمانیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی سه رکن دارد، گفت: اولین رکن ورزشکار است و ما باید سعی کنیم که ورزشکار خوب تربیت کنیم که این موضوع با استعدادیابی همیشگی و پایش آن‌ها صورت می‌گیرد. در حوزه ملی نیز باید عدالت را در انتخاب ورزشکاران داشته باشیم. رکن دیگر داشتن مربی خوب است. اگر ورزشکار خوب داشته باشیم و نتوانیم به آن‌ها آموزش درست بدهیم، نمی‌توانیم این انتظار را داشته باشیم ورزشکاران ما پیشرفت کنیم. رکن سوم پشتیبانی و تدارکات است که باید در کنار دو رکن دیگر وجود داشته باشد و این مثلث در صورتی کارساز خواهد بود که به هر سه مورد توجه کافی شود.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: ما یک مکانیزم را برای فدراسیون‌ها در نظر گرفتیم که آن را عملی می‌کنیم. مبنای پرداخت بودجه به فدراسیون‌ها ارزیابی عملکرد آن‌ها خواهد بود و هر فدراسیونی که عملکرد بهتری داشته باشد در حوزه قهرمانی قطعاً بودجه بیشتری نیز دریافت می‌کند. عملکرد فدراسیون‌ها امتیازبندی می‌شود و براساس امتیازی که دریافت می‌کنند، می‌توانند بودجه از وزارت ورزش و جوانان بگیرند. قصد ما این است کسانی که در چارچوب حرکت می‌کنند مورد توجه قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: مجموعه کادر جدید فدراسیون هندبال در راه درستی حرکت می‌کند و تبریک می‌گویم به خانواده هندبال که پاکدل را انتخاب کردند. او یک مدیر جوان و دارای ظرفیت کاری بالایی است. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هندبال بتواند روز‌های بهتری را در آینده داشته باشد و زودتر به شرایط عادی برگردد. باید به گونه‌ای کار پیش برود که همه برنامه‌های فدراسیون عملی شود. قطعا مجموعه ورزش در روز‌های پساکرونا کار سخت‌تری در پیش دارد.

بیشتر بخوانید: پاکدل: باشگاه‌ها را موظف به پرداخت بدهی‌های گذشته به بازیکنان کردیم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی علی نژاد فدراسیون هندبال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که سرپرستی فدراسیون شطرنج را بر عهده دارد، روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش استعفای خود را اعلام کرد. این استعفا در فاصله یک روز مانده به پایان نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شطرنج انجام شد.

در واقع پریدر تصمیم به استعفا گرفت تا بتواند برای ورود به انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کند. در همین زمینه او امروز چهارشنبه (۲۹ فرودین) با حضور در وزارت ورزش نشستی با کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار کرد اما در پایان این نشست از تصمیم خود برای استعفا منصرف شد و آن را پس گرفت.

شادی پریدر در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب گفت: استعفای خود را روز سه شنبه اعلام کردم اما امروز در نشست با وزیر ورزش در رابطه با آن و موضوعات مرتبط با شطرنج و انتخاباتش صحبت کردم.

وی تاکید کرد: صحبت های زیادی در نشست با وزیر ورزش مطرح شد. در نهایت با توصیه های وی و در نظر گرفتن آنچه به نفع شطرنج است، تصمیم بر این شد تا استعفای خود را پس بگیرم و ماموریتم برای رسیدگی به شطرنج و مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات زودتر آن را انجام دهم.

پریدر ابراز امیدواری کرد که پروسه بررسی صلاحیت کاندیداها زودتر انجام شود و در اولین فرصت مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت های شادی پریدر در مورد استعفایش از سرپرستی فدراسیون شطرنج و نشستی که در همین زمینه امروز با کیومرث هاشمی داشته است، در حالی مطرح می شود که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون ورزش های سه گانه با تکذیب استعفاری پریدر اعلام کرده که «تا به امروز هیچ خبری مبنی بر استعفای وی به دستم نرسیده است و پریدر را به عنوان سرپرست فدراسیون می شناسم.»

صحبت های پریدر اما حاکی از استعفایی بوده که روز گذشته آن را اجرا کرده بود.

کد خبر 6081064

دیگر خبرها

  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین