Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد طلب سرمربی پیشین سرخپوشان به زودی به او پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در شرایط دشواری هستیم که چند پرونده بین‌المللی که ممکن است برای پرسپولیس دردسرساز شوند، در مراحل مهمی هستند و بعد از پرداخت نشدن طلب مربیان و بازیکنان خارجی در یکی، دو سال گذشته اکنون آن زمان تاریخی و سرنوشت‌ساز برای باشگاه فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با خودمان تعارف نداریم. پیش از این با برانکوی بزرگ خوب رفتار نشد و او بعد از کسب ۷ جام با پرسپولیس شایسته این موقعیت نبود. اما با وجود مسائل و مشکلات مالی فراوان، استارت حل کامل این مشکل و راحت کردن خیال هواداران از چند ماه پیش زده شده است. از جمله اینکه از مدت‌ها قبل تلاش‌ها در زمینه‌های حقوقی، نامه‌نگاری‌ها و تامین منابع مالی آغاز شده و گام‌های مهمی هم در این جهت برداشته شده است.

رسول‌پناه گفت: باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در تلاش است تا از منابع مختلف، نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز اقدام کند و امیدواریم با تلاش‌هایی که در هیات مدیره و از سوی معاونان و مدیران و همه ارکان مجموعه در حال انجام است موفق به انجام این مهم شویم. به این معنی که به جای استفاده از ظرفیت‌های حقوقی برای عقب انداختن پرداخت‌ها و ارجاع آن به آینده و احتمالا مدیران آینده، نسبت به حل مشکل هر چند سخت و دشوار اقدام شود. در این مسیر قطعا حمایت روانی و معنوی هواداران بسیار موثر خواهد بود و انگیزه و انرژی لازم را به مجموعه خواهد داد.

او اضافه کرد: چندی پیش در نامه‌ای به فیفا، درخواست شد طلب دو دستیار برانکو یعنی زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل دارایی پرسپولیس نزد فیفا پرداخت شود که در موارد قبلی به عنوان یک رویه قابل قبول از سوی فیفا پذیرفته شده بود. همچنین در ارتباط با مطالبات مارکو استیلینوویچ هم برنامه‌ریزی شده که به زودی نسبت به تسویه مطالبات وی اقدام شود. همه اینها در حالی است که برنامه اصلی باشگاه در این زمان مربوط به تامین منابع مالی برای انجام تعهدات نسبت به برانکو ایوانکوویچ بوده.

 سرپرست باشگاه گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی در کشور پس از شیوع کرونا، فراهم کردن هزینه‌های جاری باشگاه، پرداخت مطالبات چند طلبکار سابق، بالا رفتن نرخ ارز و ... کار سخت و دشواری پیش روی باشگاه بود اما الان در مراحل آخر آن هستیم و ان‌شاءالله با کمک خدا و دعای خیر هواداران این پرونده به خوبی و خوشی تمام می‌شود تا کام هواداران بعد از پوکر قهرمانی تلخ نشود. 

او با اشاره به واریز نشدن پول انتقال بیرانوند به حساب باشگاه توضیح داد: قرار بود پول انتقال بیرانوند به حساب باشگاه برسد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. ما برنامه‌ریزی کرده بودیم بعد از رسیدن این پول بخشی از طلب برانکو را به حسابش بریزیم و بخش دیگری را هم تا پایان هفته به حسابش واریز کنیم. با این حال بعد از نشستن پول در حساب باشگاه این کار حتما صورت می‌گیرد و ما در چند مرحله طلب آقای برانکو را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس مهدی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرسپولیس، روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه آتی و در اراک برگزار می‌شود.

پرسپولیس در اولین بازی رسمی با سرمربیگری اوسمار ویرا در شهر اراک مغلوب آلومینیوم این شهر شد. حالا پرسپولیس و اوسمار ویرا باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف شاگردان مجتبی حسینی بروند و به دنبال انتقام خواهند رفت.

به همین منظور سرمربی برزیلی سخت به دنبال این است که انتقام شکست در لیگ برتر را با حذف آلومینیوم در رقابت‌های جام حذفی بگیرد. اوسمار ویرا خوب می‌داند بازی کردن در شهر اراک برای هر تیمی سخت است و این احتمال هم وجود دارد که دیدار حذفی دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود. براین اساس سرمربی برزیلی که به مهارت علیرضا بیرانوند در ضربات پنالتی واقف است به پزشکان تیمش دستور داده است به هر شکل ممکن این گلر ملی پوش و باتجربه را مهیای دیدار حذفی روز ۷ اردیبهشت کنند.

بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از ترکمنستان و بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس به تمرینات این تیم، علیرضا بیرانوند به دلیل درد از ناحیه مچ دست راست قادر به انجام تمرین نبود و در ادامه با بررسی‌هایی که انجام شد، دست راست این دروازه‌بان گچ گرفته شد تا روند درمان را زودتر آغاز کند.

علیرضا بیرانوند بلافاصله از مچ دست خود سی‌تی‌اسکن گرفت و مشخص شد که مچ دست او هیچ گونه شکستگی ندارد بلکه لیگامان مچ دست او دچار کشیدگی شده است. بر اساس تشخیص پزشکان دست بیرانوند باید ۲ هفته دیگر در گچ باشد و بعد از آن، یک هفته دیگر دوران نقاحت را طی کند تا بتواند دوباره برای پرسپولیس بازی کند. این یعنی می‌شد انتظار داشت که سه هفته دیگر بیرانوند برای پرسپولیس بازی کند.

به عبارت بهتر، علیرضا بیرانوند دیدار تیمش برابر گل گهر سیرجان، ملوان انزلی را از دست داد و به بازی این هفته تیمش در آبادان مقابل صنعت نفت نخواهد رسید. این بدین معناست که شاید علیرضا بیرانوند بتواند در اراک و بازی با آلومینیوم به میدان رفته و خاطره تلخ هفته هفدهم لیگ برتر و شکست را تلافی کند.

علیرضا بیرانوند در بازی برگشت با آلومینیوم اراک و در اولین روز سرمربیگری اوسمار ویرا، روی یک اشتباه گلی از راه دور خورد تا پرسپولیس شکست تلخ و عجیبی را تجربه کند.

هرچند امیررضا رفیعی در سه دیدار که در غیاب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس بازی کرده و گلی هم نخورده است، اما باید پذیرفت بیرانوند، بهترین پنالتی گیر ایران است و بی دلیل اوسمار ویرا به دنبال استفاده از او در جام حذفی نیست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • پرسپولیس یک بیرانوند جدید پیدا کرد + عکس