Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی فوتسال مراکش و اوکراین تصمیم دارند از تورنمنت دوستانه کیش انصراف دهند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی قرار است اواخر شهریور ماه در تورنمنت دوستانه ۶ جانبه کیش شرکت کند که این روز‌ها زمزمه‌هایی مبنی بر انصراف ۲ کشور مراکش و اوکراین از این رقابت‌ها به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های ملی مراکش و اوکراین چندی پیش از سوی کمیته فوتسال به رقابت‌های دوستانه کیش دعوت شدند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا که در این ۲ کشور وجود دارد آن‌ها فعلا اجازه خروج از این کشور را ندارند و به همین دلیل گفته می‌شود قید سفر به ایران را زده و در این مسابقات شرکت نمی‌کنند.

به همین منظور کمیته فوتسال کشورمان در تلاش است تا هر طوری که شده بازی‌های دوستانه کیش را حتی با حضور ۴ تیم برگزار کند. تا امروز حضور تیم‌های کویت و عراق به مسابقات دوستانه کیش قطعی شده و به نظر می‌رسد این رقابت‌ها با حضور ۴ تیم کویت، عراق، ایران و تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان برگزار می‌شود.

بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران ویروس کرونا کمیته فوتسال ایران دوستانه کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش جام جم آنلاین همدان، جعفر سمودی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در چهار رده بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان از امروز آغاز شده است.

رئیس روابط عمومی هیات کاراته استان همدان افزود: این‌مسابقات طی روزهای ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه در بخش آقایان و روز یکم اردیبهشت ماه لغایت ۶ اردیبهشت ماه در بخش بانوان در دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ۴ هزار و ۷۰۰ نفر با عوامل اجرایی در این مسابقات شرکت کرده اند و ثبت نام کاراته بازان توسط سامانه فدراسیون انجام شده است.

سمودی اضافه کرد: ۲۰۰ دارو در بخش آقایان و بانوان داوری خواهند کرد و داوران در سطح جهانی، آسیایی و ممتاز ملی هستند.

رئیس روابط عمومی هیأت کاراته استان همدان  در خصوص شرکت کاراته کاران استان همدان در این مسابقات خاطرنشان کرد: ۲۲۰ کاراته کار از سراسر استان در بخش آقایان و خانم ها شرکت می کنند و ۶ داور از استان همدان در این مسابقات داریم.

وی با اظهار خرسندی از اینکه اتفاقات خوبی در کاراته استان در چند سال اخیر رخ داده است، گفت: علاوه بر تعداد ورزشکاران و عوامل اجرایی آنها ۱۰ هزار نفر همراه ورزشکاران از سراسر کشور می‌تواند در رونق گردشگری استان موثر باشد.

سمودی با اشاره به نبود افتتاحیه برای این مسابقات عنوان کرد: مراسم افتتاحیه به دلیل حجم بالای شرکت کننده و مقاطع سنی مختلف برگزار نشده اما برای این مسابقات مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده است.

رئیس روابط عمومی هیات کاراته استان همدان با بیان اینکه کاراته جزو رشته های مهارتی است که رکوردی نیست بیان کرد: امیدواریم کاراته بازان و داوران و مربیان استان همدان از این مسابقات با دست پر بیرون بیایند.

گفتنی است؛ این مسابقات در روز نخست برای سنین زیر ۲۱ سال برگزار و به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید
  • کشتی گیران کشورمان فردا به مصاف رقبای خود می روند
  • ناکامی ملی‌پوشان تپانچه؛ فروغی و گل‌خندان به پاریس نرسیدند
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • فروغی و گل‌خندان به پاریس نرسیدند