Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که روز دوشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: "در آستانه ورود به ماه محرم الحرام، پیرو بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و در راستای لزوم  تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا، در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس در مراسم و عزاداری ها بدینوسیله، لبیک و اطاعت تام خویش را ، از اوامر ولی مسلمین جهان به گوش امت عزیز اسلام می‌رسانیم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امضا کنندگان بیانیه، "از همه مداحان عزیز ، وعاظ محترم‌ ، مبلغین گرانقدر و مدیران هیات های مذهبی" خواسته‌اند که "نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت را نصب العین قرار داده تا ان شاءلله با برگزاری محافل و مجالس سوگواری ایام محرم و صفر ، با محوریت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات لازم الاجرای ستاد مقابله با کرونا ،  گامی بلند در قدردانی از زحمت کشان عرصه سلامت  و مصونیت و حفظ جان سوگواران سیدالشهدا برداشته شود .
در این بیانیه ابراز امیداوری شده است که "با این حرکت ارزشی ، شاهد انسجام و وحدت رویه در جمیع محافل و مجالس استان قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است باشیم"
بیانیه یادآور شده است: "رعایت کامل شیوه های مصوب  بهداشتی و خود داری ازاتخاذ مواضع سلیقه ای موجب کنترل کروناویروس خواهد شد".
مداحان قمی در پایان بیانیه خود نسبت به "محو کامل این ویروس خطرناک و قبولی عرض ارادت های خالصانه محبان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) در سوگواری های محرم و صفر" ابراز امیدواری کرده و برای آرزوی سلامتی رهبر عزیز انقلاب اسلامی و تعجیل در امر فرج حضرت ولی عصر (عج)" دعا کردند. 

این بیانیه را ۷۲ تن از مداحان اهل بیت ع استان قم و همچنین سازمان بسیج مداحان و مدیران هیات های مذهبی سپاه قم، کانون مداحان استان قم بنیاد دعبل خزاعی استان قم امضا کرده اند. 

«ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند./

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان بسیج مداحان قم ماه محرم و کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان بسیج مداحان قم ماه محرم و کرونا ویروس کرونا سازمان بسیج مداحان قم ماه محرم و کرونا ویروس کرونا استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم

جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و تلاش وی برای اینکه جنبش حماس را مسئول عدم دستیابی به توافق معرفی کند، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود اظهارات بلیکن هیچ  ارتباطی با واقعیت ندارد و مغایر با حقیقتی است که تاکید می‌کند حماس بارها برای تسهیل دستیابی به توافق انعطاف پذیری از خود نشان داده است.

حماس در این بیانیه تاکید کرد همچنان بر خواسته‌های خود(شروط) تاکید می‌کنیم که شامل آتش بس دائمی، عقب نشینی نظامیان رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به منازلشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • ترکیه موشک‌های ایران را رهگیری کرد؟
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق
  • ضرورت ایجاد تحولی در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر