Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:51:55 GMT

۱۰ زندانی مشکوک مبتلابه کرونا در استان سمنان گزارش شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۸۵۷

۱۰ زندانی مشکوک مبتلابه کرونا در استان سمنان گزارش شد

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی بعدازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در ماه‌های گذشته ۱۰ مورد افراد مشکوک ابتلاء به کرونا ویروس در زندان‌های استان گزارش شد، اظهار داشت: این افراد با برنامه‌ریزی‌های اصولی به‌سرعت معالجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه در حوزه سلامت زندانیان اقدام‌های فاخری انجام شد و شیوع کرونا ویروس، همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی با اداره کل زندان‌های استان را افزایش داد، تصریح کرد: تاکنون ابتلاء ۲۰ مورد از خانواده‌های زندانیان در استان گزارش‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه ثبت گزارش آمار سلامت زندانیان در سامانه سیب به‌طور ویژه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار دارد، خاطرنشان کرد: جلوگیری از شیوع این ویروس در زندان‌ها به‌عنوان یک چالش جدی در اولویت قرار دارد.

دانایی بابیان اینکه استان سمنان در وضعیت هشدار است، یادآور شد: عموم مردم باید نسبت به رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری و تعامل ویژه‌ای با ستاد مقابله با کرونا استان سمنان داشته باشند.

کد خبر 4990120

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان انجمن حمایت از زندانیان شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت