Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:25:51 GMT

کرونا دیجیتالی‌شدن آلمان را تسریع کرده ‌است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۸۷۷

کرونا دیجیتالی‌شدن آلمان را تسریع کرده ‌است

به گزارش ایرنا، به نوشته امروز (دوشنبه) تارنمای شبکه دویچه‌وله، همه‌گیر شدن ویروس کرونا موجب رشد ۵۵ درصدی برنامه‌های دیجیتال در شرکت‌های آلمانی شده است. نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۳۱ درصد شرکت‌ها در آلمان استفاده از نرم‌افزارهای جدیدی را برای ارتباط بهتر میان کارکنان خود و همکاری آنها آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۶ درصد دیگر از این شرکت‌ها میزان استفاده از ابزارهای دیجیتال موجود را افزایش داده‌اند.

در این نظرسنجی که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی انجام شده، حدود ۸۰۰ مدیر بخش پرسنلی شرکت کردند. پاسخ آنها به پرسش‌های مطرح‌شده در نظرسنجی بر اساس صنعتی که در آن فعالیت داشتند و ابعاد شرکتی که در استخدام آن بودند، ارزیابی شده تا برآوردی کلی از وضعیت کل اقتصاد آلمان به دست آید.

۷۳ درصد این شرکت‌ها گفته‌اند که می‌خواهند پس از پاندمی کرونا نیز از ابزارهای دیجیتالی بیشتر استفاده کنند. ۶۴ درصد آنها تصمیم دارند کنفرانس‌های آنلاین را بیشتر برگزار کنند، ۵۹ درصد قصد دارند برگزاری جلسات حضوری را متوقف کنند و ۶۱ درصد می‌خواهند انجام سفرهای کاری را برای همیشه محدود کنند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد، استفاده روزافزون از ابزارهای دیجیتالی در همه بخش‌ها و تمامی شرکت قابل مشاهده است، اما در شرکت‌های بزرگ بسیار بیشتر شده است.

همچنین پاندمی کرونا فعالیت های دورکاری را تقویت کرده است.۷۳ درصد شرکت‌هایی که در جریان پاندمی استفاده بیشتری از طرح دورکاری داشتند، تصمیم دارند در آینده نیز این شیوه را بیشتر به کار گیرند.

مهم‌تر از آن اینکه نیمی از شرکت‌هایی که تا به امروز طرح دورکاری را گسترش ندادند، تصمیم دارند در آینده امکانات بیشتری برای دورکاری ارائه دهند.

طبق گزارش موسسه رابرت کخ (RKI) مقامات بهداشتی در آلمان از ۵۰۹ مورد آلودگی جدید به ویروس کرونا در طی یک روز خبر دادند.

از زمان آغاز بحران کورنا  ۲۱۰ هزار و ۴۰۲ نفر در آلمان به ویروس کرونا آلوده شده اند که تعداد مرگ و میرهای مرتبط با بیماری ناشی از این ویروس ۹ هزار و ۱۴۸ نفر بوده و ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیز تا صبح دوشنبه از این بیماری جان سالم به در برده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا توسعه اقتصادی آلمان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا توسعه اقتصادی آلمان ویروس کرونا توسعه اقتصادی آلمان ویروس کرونا شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بورل در سخنانی در پارلمان اروپا، گفت: بیش از ۳۴ هزار نفر در غزه کشته شدند که بیشتر این افراد غیرنظامیان، زنان و کودکان بودند؛ دو برابر این آمار زخمی و ۷۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده و در آستانه قحطی هستند.

وی با بیان اینکه جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است، افزود: بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌های فیزیکی در این منطقه آسیب دیده و ۳۵ درصد به طور کامل تخریب شده است.

بورل همچنین به آمار تلفات امدادگران در جنگ غزه اشاره کرد و گفت:‌ از هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) تاکنون حداقل ۲۴۹ امدادگر کشته شده‌اند که در میان آنها، ۱۸۱ کارمند سازمان ملل متحد بوده‌اند. (رژیم) اسرائیل همچنین به کاروان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی حمله کرد و هفت امدادگر را کشت؛ کسانی که به آسیب پذیرترین افراد در غزه کمک می کردند.

کشتار خبرنگاران در غزه از دیگر مسائلی بود که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مورد اشاره قرار داد و افزود: ما از شمار روزنامه‌نگارانی که در جریان حملات اسرائیل کشته شده‌اند وحشت زده‌ایم؛ حدود ۱۰۰ روزنامه‌نگار طبق گزارش گزارشگران بدون مرز در کمتر از ۶ ماه کشته شدند. این میزان بی سابقه است.

وی اضافه کرد: ما همچنین نگران قانون جدیدی هستیم که به (رژیم) اسرائیل اختیار می‌دهد تا از فعالیت شبکه‌های رسانه‌ای خارجی جلوگیری کند. این قانون، همراه با عدم دسترسی به فعالیت رسانه‌ها در غزه، مایه نگرانی است.

بورل ادامه داد: ما باید یک بار دیگر تکرار کنیم که (رژیم) اسرائیل باید به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد، اقدامات موقت دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا و حفاظت از همه غیرنظامیان را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین