Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:56:02 GMT

لزوم ارائه راهکارهای قانونی برای حل مشکلات کولبران

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۹۳۱

لزوم ارائه راهکارهای قانونی برای حل مشکلات کولبران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در نشست تعاملی با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و فرمانده انتظامی کرمانشاه ضمن قدردانی از زحمات آنها در اجرای فعالیت‌های خود، اظهار داشت: برگزاری اینگونه جلسات به طور حتم باعث هماهنگی بیشتر و ارتقا نظم و امنیت در استان کرمانشاه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خطاب به نمایندگان استان کرمانشاه، گفت: صحبت‌های مطرح شده در این جلسه نشان دهنده اشراف شما نمایندگان به تنگناها، آسیب‌ها و چالش‌ها در اجرای مأموریت‌های پلیس است؛ از سوی دیگر با توجه به مرزی بودن و اهمیت استان کرمانشاه بایستی جایگاه سازمانی این استان در حوزه‌های مرزی و انتظامی ارتقا یابد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کولبران به دنبال معیشت خود هستند، تصریح کرد: در این رابطه خلاء های قانونی وجود دارد و نیاز است با تعامل، راهکارهای قانونی و کارشناسانه‌ای در خصوص حل مشکلات کولبران ارائه شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کولبران اگر براساس نیاز خودشان در مناطق مشخص شده مانند بازارچه‌های مرزی و … فعالیت کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر در مناطق ممنوعه ترددی صورت گیرد براساس مصوبات قانون، این امر خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و بایستی با افراد متخلف برخورد شود.

وی در ادامه و با تاکید بر مسئول سازی دستگاه‌ها در راه اندازی پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها، افزود: ۶۶ نقطه حادثه خیز در استان کرمانشاه وجود دارد و نیاز است راه‌های ارتباطی این استان، استانداردسازی شود که با فراهم شدن زیرساخت‌ها و فرهنگ سازی ان شاء الله شاهد کاهش تصادفات رانندگی شویم.

در این جلسه نمایندگان استان کرمانشاه نیز ضمن تشریح نیازمندی‌های انتظامی استان کرمانشاه، آمادگی خود را در راستای تقویت پلیس اعلام کردند.

کد خبر 4990181

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری نیروی انتظامی کرمانشاه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمیدرضا کریمی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه گفت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.
وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.
دادستان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین برای وسایل نقلیه ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.
وی در ادامه گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند.
کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی ،کلانتری ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند