Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: مشکلات بیمه ای رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه برطرف می شود.

مهدی مژدهی فر در گفت وگو با ایسنا درخصوص علت اعتصاب رانندگان ناوگان اتوبوس شهرداری ارومیه افزود: صبح امروز تعدادی از رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه با اعتصاب در مقابل شهرداری خواهان رفع مشکلات بیمه ای خود بودند که با مساعدت شهرداری این مشکلات برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص علت این اعتصاب نیز یاد آور شد:  طبق مصوبه سال های قبل برای هر اتوبوس درون شهری دو میلیون تومان و برای تاکسی یک میلیون تومان کمک هزینه پرداخت بیمه شخص ثالث پرداخت می شد، که امروز برخی رانندگان اتوبوس درون شهری به این مبلغ معترض بوده و خواهان افزایش این میزان بودند.


مژدهی فر با اشاره به اینکه  کمک برای نوسازی و تعمیر اتوبوس ها و پرداخت کمک هزینه بلاعوض  جهت خرید لاستیک از جمله قول های شهردار ارومیه برای رانندگان اتوبوس بود، خاطرنشان کرد: به دستور شهردار ارومیه مقررشد بعد از شناسایی افراد واجد شرایط ، هزینه کامل بیمه رانندگان اتوبوس به مدت یک سال از سوی شهرداری پرداخت می شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در روزهای کرونا شهرداری در کنار رانندگان اتوبوس و تاکسی بوده است، اظهار کرد: در این مدت شهرداری علاوه بر پرداخت یارانه معیشتی ، یک بسته معیشتی یک میلیون تومانی و یک بسته معیشتی ۳۰۰هزار تومانی و  لاستیک و روغن سوخت یارانه ای نیز به رانندگان اتوبوس درون و برون شهری و تاکسی ارومیه پرداخت کرده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اتوبوسراني تسهیلات کرونایی شهرداری ارومیه رانندگان اتوبوس درون اتوبوس درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح سه شنبه در جلسه بررسی وصول درآمدهای مالیاتی بند (ب) تبصره ۱۱ قانون بودجه اظهار کرد: مالیات یکی از درآمدهای پایدار دولت در تأمین بودجه و هزینه‌های عمومی کشور است.

وی ادامه داد: درآمدهای مالیاتی از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه محسوب می‌شود که منجر به رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی و عمران و آبادانی بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: اختصاص مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بایستی در راستای فرهنگ سازی مالیاتی باشد تا مردم استان آثار پرداخت مالیات را لمس کنند.

وی گفت: وقتی افراد جامعه بدانند که رفاه مردم و آبادانی کشور و شهر محل زندگی آنها با پرداخت مالیاتشان ارتباط مستقیمی دارد، با میل و رغبت بیشتری در پرداخت مالیات مشارکت می‌کنند.

ذاکریان تاکید کرد: اعتباراتی که از محل درآمدهای مالیاتی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود نیاز است با برنامه و هدفمند در راستای تأمین و توسعه زیرساخت‌ها و عمران شهری هزینه شود.

وی خواستار شد: پیرو تاکید استاندار در شورای برنامه‌ریزی استان طی سال جاری، شهرداری‌های چهار شهر بزرگ استان (بیرجند، قاین، فردوس و طبس) پروژه‌هایی را از محل درآمدهای مالیاتی تعریف کنند و اعتبار محل اجرای این پروژه‌ها را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی پیشنهاد کرد: اعتبار پیش بینی شده از محل درآمدهای مالیاتی در قالب اعتبارات استانی در شورای برنامه‌ریزی استان با تعریف برای پروژه‌های مهم شهری و اتمام پروژه‌های نیمه تمام این حوزه در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد.

کد خبر 6086034

دیگر خبرها

  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟