Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:54:14 GMT

لنج باری در بندر‌بهمن قشم آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۰۰۰

لنج باری در بندر‌بهمن قشم آتش گرفت

گروه استان‌ها – مدیر اموربنادر و دریانوردی قشم از وقوع آتش سوزی در یک فروند لنج باری پهلوگرفته در اسکله بندر ‌بهمن قشم خبر داد. - اخبار استانها -

علی اشتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: این لنج حامل کالا از بخش انبار سینه شناور دچار آتشسوزی شده و بلافاصله یدککش آتش‌خوار مستقر در این اسکله برای خاموش کردن آتش اقدام به امداد‌رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هم اینک نیروهای آتش نشانی و همیاران ناجی اسکله ذاکری هم مشغول اطفای حریق این شناور هستند و همیاران ناجی استان هرمزگان هم تا دقایقی دیگر در اسکله بهمن مستقر خواهند شد.

نهنگ؛ لنج قشمی را دچار سانحه کردماجرای پهلوگیری ناموفق کشتی باری در قشم / 300 تُن بار لنج سریعا تخلیه شد + فیلمیک لنج حامل 300 تن بار در بندر «بهمن» قشم به گِل نشست

به گفته مدیر امور‌بنادر و دریانوردی قشم، با اطلاع از آتس سوزی در شناور حامل کالای تجاری شامل پوشاک، لوازم خاگی و انواع نوشابه، بلافاصله لنج‌های اطراف این شناور را از محل حادثه دور کردیم تا به این ترتیب مانع از سرایت آتش سوزی به سایر لنج‌ها شده باشیم.خبردرحال تکمیل است....انتهای پیام/7558/ی R7558/P/S6,1433/CT1 بیشتر بخوانید... سازمان منطقه آزاد قشم مخالف دپوی کالای بازرگانان است گزارش ویدئویی| "بخشنامه‌های ساعتی" تجارت جزیره قشم را به کما برد / کالاهایی که ‌در گمرک ‌دپو شده‌اند ۱۲ انبار بزرگ سوخت قاچاق در جزیره قشم کشف و منهدم شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سازمان منطقه آزاد قشم مخالف دپوی کالای بازرگانان است گزارش ویدئویی| "بخشنامه‌های ساعتی" تجارت جزیره قشم را به کما برد / کالاهایی که ‌در گمرک ‌دپو شده‌اند ۱۲ انبار بزرگ سوخت قاچاق در جزیره قشم کشف و منهدم شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۳ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۴ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۵ انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند ۶ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۷ گزارش ویدیوئی| وضعیت ‌هشدار کرونا در منطقه محروم ایران / اگر بلوچستان در پیک کرونا قرار گیرد چه می‌شود؟ ۸ خدمت ماندگار قرارگاه ‌خاتم‌الانبیاء به دشتستانی‌ها / ۱۴ هزار هکتار نخلستان‌ از خشکی نجات یافت + فیلم مهمترین اخبار استانها ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت‌ماندن احیای وزارت بازرگانی نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد حطیط بررسی کرد: عمق شکست آمریکا و سردرگمی اسرائیل در برابر حزب الله اردن| تظاهرات گسترده در همه مناطق/ اردنی‌ها برای نخستین بار خواستار استعفای دولت شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس ترین اخبار جزیره قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند

به گزارش خبرنگار مهر، بابک کاوه ئیان صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۴۶ فقره تخلف اضافه تناژ ناوگان باری در سال گذشته شناسایی و اعمال قانون شده که در مقایسه با سال قبل‌تر از نظر وزنی ۲۰ درصد و از نظر تعداد ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بر اساس سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان در سال گذشته دارای اضافه بار بوده‌اند.

کاوه ئیان با اشاره به اینکه افزایش تناژ به شدت زیر ساخت راه و ایمنی جان مردم را در استان به مخاطره می‌اندازد، اظهار داشت: در این راستا شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه تناژ در سال گذشته با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و این روند امسال نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اضافه تناژ ناوگان، علاوه بر اینکه سیستم ترمز خودرو را به مخاطره می‌اندازد و در صورت برخورد با خودروهای سواری حادثه آفرین است، زیرساخت جاده‌ای را نیز به شدت تخریب می‌کند.

نظارت بر اضافه تناژ ناوگان

کاوه ئیان یادآور شد: بیشترین اضافه تناژ مربوط به ناوگان حمل مصالح ساختمانی است که در محورهای مواصلاتی بوشهر-برازجان، برازجان- دالکی و جاده‌های پیرامونی شهرهای کنگان، دیر و خورموج رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: نظارت بر اضافه تناژ ناوگان در قالب گشت‌های مشترک با پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا در کلیه محورها به خصوص مبادی بارگیری معادن و پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر تصریح کرد: همچنین از طریق نظارت و کنترل ناوگان باری توسط باسکول‌های ثابت و سیار در مبادی بارگیری (معادن)، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اضافه تناژ صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: ناوگان باری که فاقد بارنامه یا دارای اضافه تناژ باشند، با همکاری پلیس راه مشمول توقیف وسیله نقلیه، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان می‌شوند.

کد خبر 6086210

دیگر خبرها

  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳