Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:31:32 GMT

آنسو فاتی خرید تابستانی بزرگ بارسلونا!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۰۷۶

آنسو فاتی خرید تابستانی بزرگ بارسلونا!

بارسلونا به دلیل شرایط اقتصادی بد ناشی از کرونا توان مالی لازم برای خریدهای بزرگ را ندارد و قصد دارد بودجه خود را بیشتر صرف تمدید با بازیکنان فعلی کند.

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در ابتدای فصل و زمانی که تنها 16 سال داشت، اولین بازی رسمی خود با پیراهن بارسا را تجربه کرد. او به خوبی از غیبت لیونل مسی و لوئیس سوارز استفاده کرد و با زدن چند گل رکوردهای منحصر به فردی را به ثبت رساند اما با بازگشت دو فوق ستاره بارسا او هم راهی نیمکت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اواخر سال 2019 بود که فاتی قراردادش با بارسا را تا 2022 تمدید کرد و برای او بند فسخ 170 میلیون یورو در نظر گرفته شد اما به دلیل اینکه هنوز به سن قانونی نرسیده، این قرارداد در سطح بازیکنان حرفه ای نبود و دستمزد آماتوری نیز دریافت می کند. از همان زمان مشخص بود که بارسا باید قراردادی دیگر نیز به او پیشنهاد بدهد.

درخشش ادامه دار فاتی در طول فصل در نهایت سران بارسا را در مورد این قضیه به قطعیت رساند و مدتی است که گفت و گوها بین طرفین شروع شده است و باشگاه کاتالان هم مشکلی برای پذیرش خواسته های پدیده جوان خود ندارد.

 

 

 

 

هدف بارسا بستن قراردادی حرفه ای با فاتی است که زمان رسیدن او به 18 سالگی جنبه رسمی به خود خواهد گرفت. تلاش منچستریونایتد و یکی دو باشگاه انگلیسی دیگر برای جذب فاتی باعث شده تا بارسلونا برای رخ ندادن اتفاقی مشابه نیمار، هر چه زودتر به فکر تمدید با فاتی باشد و رقم فسخ او را نیز 400 میلیون یورو در نظر گرفته است.

باشگاه کاتالان که قدرت جذب نیمار و لائوتارو را از دست داده، بخش زیادی از بودجه خود را صرف تمدید با تازیکنان فعلی خود خواهد کرد. مارک آندره تراشتگن، لیونل مسی و آنسو فاتی در ابتدای صف تمدید قرار دارند.

 

 

لیونل مسی بارسلونا مارک آندره‌‌ ترشتگن آنسو فاتی بازیکنان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا آنسو فاتی بازیکنان آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر