Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق توپچی ها می گوید در صورت جدایی اوبامیانگ از آرسنال، سران باشگاه باید برای خرید جایگزین مناسب برای او اقدام کنند. 

مارتین کیون بر این عقیده است که باشگاه آرسنال نباید اجازه دهد موضوع تمدید قرارداد با پیر امریک اوبامیانگ، مانند نمونه های گذشته از جمله مسوت اوزیل و الکسیس سانچز، پیش برود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، اوبامیانگ 30 ساله، از زمان انتقال به آرسنال در ژانویه 2018، 70 گل در تمام رقابت ها برای تیمش به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جریان برتری 2 بر 1 آرسنال در مقابل چلسی از فینال جام حذفی انگلستان نیز، هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا نقش بسیار بزرگی در کسب تنها جام کسب شده توسط توپچی ها در این فصل، ایفا کند. قرارداد اوبامیانگ با آرسنال تا تابستان سال آینده معتبر خواهد بود و همین قضیه گمانه زنی های زیادی را در خصوص آینده این مهاجم گابنی به وجود آورده است. کیون اما، بر این باور است که آرسنال نباید در هنگام تمدید قرارداد با اوبامیانگ، اشتباهاتی را که در زمان تمدید قرارداد اوزیل و الکسیس سانچز مرتکب شد را تکرار کند. مدافع سابق توپچی ها گفت:

آرسن ونگر همیشه به دخل و خرج باشگاه توجه داشت و مراقب قراردادهایی بود که باشگاه با بازیکنان مختلف امضا می کرد. با این حال، او در اواسط آخرین فصل مربیگری اش در آرسنال با انتقال 56 میلیون پوندی اوبامیانگ موافقت کرد. قرارداد اوبامیانگ 31 ساله در تابستان آینده به پایان خواهد رسید و مسئولین باشگاه باید در همین تابستان، در خصوص آینده او تصمیم بگیرند. آن ها نمی توانند و نباید اشتباهاتی را که هنگام تمدید قرارداد با اوزیل و سانچز مرتکب شدند را تکرار کند و از سوی دیگر در صورت جدایی اوبامیانگ باید به دنبال خرید جایگزینی باشند که بتوانند گل های از دست رفته را به تیم بازگرداند. او در هر فصل حداقل 20 گل به ثمر می رساند و در صورت جدایی اش از باشگاه، مسئولان تیم باید به فکر خرید جانشین هایی باشند که بتوانند این تعداد گل را تضمین کنند. 

کیون در ادامه در خصوص مقایسه اوبامیانگ با تیری هانری گفت: 

من چندی پیش، اوبا (اوبامیانگ) را با تیری هانری مقایسه کردم و من هر کسی را با بهترین گلزن تاریخ باشگاه و کسی که با او هم تیمی بوده ام، مقایسه نمی کنم. مهاجمان همیشه در تمرینان حرکات خاصی انجام می دهند اما مسئله اصلی این است که آن ها بتوانند کارهایی که در تمرینات کرده اند را در لحظات بزرگ به نمایش بگذارند و این کاری است که هانری همیشه آن را انجام می داد و البته اوبامیانگ نیز در مقابل چلسی موفق به انجام آن شد. متاسفانه احتمال جدایی او از ماندنش در آرسنال بیشتر است. روزهای پایانی دوران حرفه ای او در فوتبال اروپا، نزدیک است و قرارداد بعدی او به عنوان یک مهاجم 31 ساله، اهمیت بسیار زیادی برایش خواهد داشت. آرسنال در رقابت های جام حذفی قهرمان شد چرا که پیر امریک اوبامیانگ، بهترین بازیکن زمین را در اختیار داشت. این که آن ها تا کی صاحب بهترین بازیکن زمین خواهند بود را زمان تعیین خواهد کرد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد جدایی او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اخبار مختلفی در خصوص احتمال جدایی محمد صلاح از لیورپول در پایان فصل جاری مطرح می‌شد، با اعلام جدایی یورگن کلوپ از این تیم در پایان فصل، ابهامات بیشتری پیرامون آینده این بازیکن شکل گرفت و بسیاری درباره استراتژی جدید باشگاه انگلیسی در فصل‌های آینده صحبت می‌کنند.

خوزه انریکه، ستاره سابق لیورپول، در گفت‌وگویی اعلام کرد صلاح در صورت داشتن پیشنهاد مناسب، لیورپول را ترک خواهد کرد. این در حالی است لیگ عربستان با توجه به صحبت‌ها در مورد پیشنهادی به ارزش 200 میلیون پوند، به جذب این ملی پوش مصری نزدیک‌تر است.

انریکه همچنین با تاکید بر اینکه بعید می‌داند پیشنهاد جذاب عربستانی‌ها توسط صلاح رد شود، گفت با توجه به پایان دوران مربیگری یورگن کلوپ در لیورپول، تابستان، بهترین زمان برای جدایی محمد صلاح از لیورپول خواهد بود.

این اظهارات در حالی مطرح شده که پیش از این چندین روزنامه اروپایی تایید کرده بودند که محمد صلاح به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده نزدیک است.

دیگر خبرها

  • افشای پیشنهاد تیم ملی به پاکو خمس
  • بادامکی از مربی فصل آینده پرسپولیس رونمایی کرد!
  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست