Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ارسنجان گفت: آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع پس از یک شبانه‌روز تلاش توسط نیروهای مردمی و امدادگران در این شهرستان مهار شد. - اخبار استانها -

محمدباقر کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت:  این آتش‌سوزی پیش از ظهر روز یکشنبه دوازدهم مردادماه شروع و در 2 مرحله مهار شد.

وی افزود: مرحله نخست آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع شهرستان ارسنجان پس از 10 ساعت تلاش ساعت 23 دیشب مهار شد اما به دلیل وزش باد و وجود علف‌های خشک حوالی ساعت 10:30 دقیقه امروز دوشنبه مجددا دوباره شعله‌های آتش روشن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی با بیان اینکه برای خاموش کردن شعله‌های آتش از نیروهای شهرستان‌های همجوار از جمله پاسارگاد، بختگان، مرودشت و خرامه درخواست کمک شد، ادامه داد: با تلاش 1000 نفر از نیروهای مردمی و امدادی اعم از منابع طبیعی، محیط زیست، بسیج و غیره آتش‌سوزی ساعت 14 امروز امروز مهار شد.

مهار آتش‌سوزی جنگل‌های کوهدشت پس‌از 72 ساعت به روایت تصاویرشناسایی عاملان آتش‌سوزی جنگل‌های کوهدشت؛ 5 نفر دستگیر شدندآتش‌سوزی جنگل‌های کوهدشت پس‌ از 3 روز مهار شد

فرماندار شهرستان ارسنجان گفت: طبق برآورد اولیه 150 هکتار از جنگل‌ها طعمه حریق شد اما مساحت دقیق مراتع خسارت دیده از این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان به‌زودی اعلام می‌شود.

وی از شهروندان خواست تا هرگونه آتش‌سوزی را به منابع طبیعی به شماره  1504 اطلاع‌رسانی کنند، تاکید کرد: اگر تلاش نیروی مردمی و منابع طبیعی نبود، مساحت آتش‌سوزی بیشتر بود.

کاظمی تصریح کرد: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است اما قرقبان‌ها به یک نفر در ارتفاعات مشکوک شدند که وی از محل حادثه زود متواری شده بود.

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT1 بیشتر بخوانید... گسترش دوباره آتش سوزی جنگل‌های ارسباران پس از مهار/تقاضای ارسال بالگرد برای مهار حریق آتش سوزی جنگل‌های روستای «قالبی» خرم‌آباد مهار شد کهگیلویه و بویراحمد| عاملان عمدی آتش سوزی جنگل‌ها محاکمه شوند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گسترش دوباره آتش سوزی جنگل‌های ارسباران پس از مهار/تقاضای ارسال بالگرد برای مهار حریق آتش سوزی جنگل‌های روستای «قالبی» خرم‌آباد مهار شد کهگیلویه و بویراحمد| عاملان عمدی آتش سوزی جنگل‌ها محاکمه شوند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۳ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۴ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۵ انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند ۶ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۷ گزارش ویدیوئی| وضعیت ‌هشدار کرونا در منطقه محروم ایران / اگر بلوچستان در پیک کرونا قرار گیرد چه می‌شود؟ ۸ خدمت ماندگار قرارگاه ‌خاتم‌الانبیاء به دشتستانی‌ها / ۱۴ هزار هکتار نخلستان‌ از خشکی نجات یافت + فیلم مهمترین اخبار استانها ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت‌ماندن احیای وزارت بازرگانی نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد حطیط بررسی کرد: عمق شکست آمریکا و سردرگمی اسرائیل در برابر حزب الله اردن| تظاهرات گسترده در همه مناطق/ اردنی‌ها برای نخستین بار خواستار استعفای دولت شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل آتش سوزی جنگل ها ترین اخبار مهار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه اعلام شده بود که با حضور شش گروه از آتش نشانان پس از حدود سه ساعت مهار شد.

محمدامین لیاقت افزود: این مغازه دوطبقه بوده که طبقه فوقانی آن انبار بود و به علت اینکه پشت این مغازه نیز پارکینگ عمومی بود، شدت گرمای آتش موجب خسارتی به شماری از ماشین های متوقف در پارکینگ شد.

وی گفت: این آتش سوزی خسارت جانی نداشت و خسارت مالی و علت حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید؛ فوت دو تن بر اثر تصادف در بندرعباس

پیشتر در فضای مجازی گفته شده بود در این حادثه چندین مغازه آنش گرفته که آتش نشانی این خبر را تکذیب کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت
  • مهار حریق واحدی تجاری در اصفهان
  • آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری خاموش شد
  • ذخیره‌گاه‌های جنگلی جنوب کرمان به عنوان یک گنجینه باید حفظ شود