Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@12:05:13 GMT

خرید اینترنتی روسری ارزان از لوین اسکارف

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۲۵۲

به خصوص که ست بودن شال و روسری با لباس های دیگر برای تیپ بیرون خانم ها بسیار مهم است . برای این منظور فروشگاه اینترنتی لوین اسکارف به ارائه صدها مدل روسری با طرح و نقش های مختلف نموده تا شما عزیزان به راحتی و تنها با چند کلیک ساده به مشاهده انواع مدل روسری قواره بزرگ و کوچک پرداخته و مدل های مد نظر خود را خرید نمایید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه اینترنتی شال و روسری لوین اسکارف با آدرس اینترنتی https://levinscarf.ir بهترین سایت برای خرید اینترنتی روسری و شال با قیمت های بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد که در میان رقبای خود از تنوع محصول بسیار بیشتری برخوردار است .

از مزایای خرید آنلاین روسری از سایت لوین اسکارف میتوان به این مورد اشاره نمود که علاوه بر عکس محصولات و روسری ها با طرح های مختلف شما عزیزان میتوانید تک تک این طرح ها را روی سر مدل روسری نیز مشاهده نمایید . از جمله مدل های مختلف روسری که در لوین اسکارف Levinscarf موجود میباشند میتوان به روسری ابریشمی ، روسری حریر ، روسری کرپ ، روسری مجلسی ، روسری نخی و انواع شال مجلسی اشاره نمود که باعث میگردد با هر تیپی بتوانید مدل روسری مد نظر خود را پیدا نموده و خریداری نمایید .

همچنین توجه کنید که لوین اسکارف به سن شما عزیزان نیز بسیار توجه نموده و با ارائه طرحها و رنگهای متنوع شما میتوانید در هر سن و سالی از مدل های سایت دیدن فرمایید . بدون شک بسیاری از مدلهای موجود در لوین اسکارف باب میل و مورد پسند شما عزیزان قرار خواهند گرفت .

اینستاگرام لوین اسکارف را دنبال نمایید

فروشگاه اینترنتی لوین اسکارف همچنین در اینستاگرام با آیدی LevinScarf دارای فروشگاه تخصصی روسری بوده و در پیج اینستاگرام خود نیز برای شما انواع مدل های موجود در سایت را قرار داده است . پیشنهاد میکنیم حتما این صفحه اینستاگرام را دنبال نموده تا از مد روز جا نمانید و همچنین همیشه از انواع جدیدترین روسری ها مطلع باشید .

فروش روسری نخی قواره بزرگ

سایز روسری قواره بزرگ بین 135 الی 140 سانتی متر میباشد که تفاوت آن با انواع روسری قواره کوچک ، پوشانندگی بیشتر و فرم بهتر روی سر میباشد که نیاز به گره زدن نیز نخواهد داشت و جهت بستن روسری به در مدل های مختلف مناسب است که در اینستاگرام لوین اسکارف نیز میتوانید فیلم های آموزش بستن شال و روسری را مشاهده نمایید .

خرید اینترنتی روسری بهاره و تابستانه

استفاده از روسری های سبک و خنک در بهار و تابستان کاربرد بیشتری دارد . پارچه روسری های نخی که مناسب فصل بهار و تابستان میباشند از تراکم بافت کمتری برخوردارند که یک مزیت کلیدی در این فصول محسوب میگردد که به جهت عبور هوای خنک و گرفته نبودن روسری میباشد . از انواع پارچه های تابستانه میتوان به پارچه ژاکارد اشاره نمود که بافت شبیه به بافت حصیری دارد . بافت حصیری سبب گردش هوای بهتر در درون و بیرون روسری میشود که هوای خنک را وارد بخش داخلی روسری خواهد کرد .

روسری های تابستانه عموما از رنگ های با طیف روشن و خنک متشکل میباشند تا هم گرمای نور خورشید را جذب نکنند و هم در هوای خشک رنگ های روشن مد بهتری با استایل شما خواهند داد .

به دوخت روسری خود دقت نمایید

روسری های دور دست دوز روسری هایی هستند که اضلاع چهار گانه آن یا لبه های آن با دست دوخته شده اند تا ریش ریش نشده و طول عمر بیشتری نیز داشته باشند که به جهت استفاده از نیروی انسانی برای دور دست دوز کردن روسری ها قیمت روسری دور دست دوز از قیمت روسری ریشه پرزی بیشتر میباشد . روسری های دور ریش روسری هایی هستند که لبه های آن دوخته نمیشوند و به صورت ریشه پرزی دور روسری تعبیه شده اند .

فروشگاه اینترنتی لوین اسکارف به صورت تخصصی به استایل روسری و شال شما توجه به خصوصی خواهد کرد . در سایت لوین اسکارف میتوانید در رابطه با انواع روسری ها برای مجلس های مختلف و هارمونی رنگ روسری برای فصول چهارگانه سال اطلاعات بیشتر و کامل تری کسب نموده و یک خرید جذاب و مطمئن در کنار کیفیت تکرار نشدنی تجربه نمایید.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رنگ های روشن زنان طول عمر نور خورشید نیروی انسانی فروشگاه اینترنتی شما عزیزان مدل روسری روسری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر

لوسترها تبدیل به یکی از اجزای محبوب خانه‌ها شده‌اند. تأثیرگذاری لوسترها در دکوراسیون هم از دلایل اهمیت آنها در فضای خانه است.

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های لوستر و البته ترند امروزه، لوسترهای چوبی و فلزی هستند. لوسترهای چوبی و فلزی به دلیل متریال به‌ کار رفته در آنها قابل استفاده در انواع دکوراسیون خانه‌هاست. در این مقاله قصد داریم انواع لوسترهای چوبی و فلزی از برند نیکان لوستر را معرفی و قیمت و مشخصات آنها را بررسی کنیم. اگر قصد خرید لوستر چوبی و فلزی را دارید با ما همراه باشید.

انواع لوستر چوبی و فلزی

در ادامه‌ مطلب چند نوع از انواع لوسترهای چوبی و فلزی برند نیکان لوستر را معرفی خواهیم کرد:

لوستر چوبی و فلزی طرح پتینه بوهمیا

لوستر 4 شعله فلز و چوب طرح پتینه بوهمیا، یکی از محصولات ارائه شده در فروشگاه نیکان لوستر است. لوسترهای پتینه را معمولاً با استفاده از موادی مانند برنج، برنز، آهن و چوب می‌سازند. لوستر بوهمیا را می‌توان در فضاهایی همچون سالن پذیرایی خانه، رستوران، هتل‌ها و غیره استفاده کرد. لوسترهای پتینه، با استفاده از آلیاژ مس و روکش طلا یا نقره تولید می‌شوند. متریال اصلی این لوستر، چوب است.

لوستر فلزی برمودا

لوستر برمودا، ساخته شده با متریال فلز است. این نوع لوستر را می‌توانید در خانه‌ای با دکوراسیون مدرن استفاده کنید. لوستر برمودا 6 شعله و رنگی ثابت دارد. ابعاد آن برای خانه‎‌هایی با سالن پذیرایی کوچک بسیار مناسب است.

لوستر فلزی اسپرت

خانه‌ای با فضایی مدرن، راحت و صمیمی به یک لوستر اسپرت نیاز دارد. این لوستر به دلیل تعداد بالای شعله‌های آن برای رستوران‌ها نیز بسیار مناسب است. متریال آن فلز است و رنگی ثابت دارد.

لوستر فلز حباب‌دار

یک لوستر فلزی مناسب برای فضای کافه و یا جزیره‌ی آشپزخانه، لوستر حباب‌دار است. این لوستر را می‌توانید در بالای اپن و یا جزیره‌ی آشپزخانه‌تان نصب و این‌گونه زیبایی آشپزخانه را دوچندان کنید. این لوستر 3 شعله دارد و اگر خانه‌ای با سبک مدرن دارید، بسیار مناسب شما است.

لوستر دیواری مدل نارین

برای خانه‌ی کلاسیک‌تان به یک لوستر دیواری چوبی نیاز دارید؟ لوستر نارین می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. لوستری دو شعله با طرح پتینه و مناسب برای سبک‌های کلاسیک و بوهو.

مشخصات لوسترهای چوبی فلزی

لوستر چوبی و فلزی، مناسب برای انواع دکوراسیون‌ها و فضاهایی همچون خانه، رستوران‌ها، کافه‌ها و غیره است. هرکدام از لوسترهای تولید شده در شرکت نیکان لوستر مشخصات منحصربه‌فرد خود را دارند؛ اما در ادامه ویژگی‌های کلی این سبک لوسترها را بررسی می‌کنیم.

طراحی لوسترهای چوبی و فلزی، با استفاده از انواع مختلف چوب‌ها و فلزها است. برای لوسترهای چوبی از انواع چوب‌ها مانند چوب روس و یا چوب راش استفاده می‌کنند. دلیل این امر این است که چوب راش و روس در برابر رطوبت و گرمای زیاد مقاوم هستند. البته این دو نوع طرح‌ها و ترکیبات رنگی بسیار متنوعی هم دارند که می‌تواند یکی دیگر از دلایل انتخاب این دو چوب باشد، البته از چوب‌های دیگری نیز همچون گردو، بلوط و کاج هم در ساخت لوستر استفاده می‌شود.

لوسترهای فلزی نیز معمولاً برای سبک مینیمال به کار برده می‌شوند. به همین سبب طراحی آن‌ها اغلب برگرفته از اشکال هندسی و فرم‌های ساده‌ی دیگر است. فلز به‌ کار رفته در ساخت لوستر معمولاً آهن، مس، نقره و استیل است.

انواع لوستر چوبی و فلزی در شکل، طرح و متریال ساخت متنوع هستند و همین ویژگی آن‌ها را برای انواع سبک‌های دکوراسیونی مناسب می‌کند، البته به دلیل همین مشخصه برای استفاده در فضاهای متفاوتی از خانه تا رستوران و کافه مناسب هستند.

علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، فلز و چوب با کیفیت در محصولات نیکان لوستر، سبب مقاومت و دوام بالای لوسترها می‌شود.

مکان‌های استفاده لوسترهای چوب و فلز

لوسترهای چوبی و فلزی به دلیل تنوع بسیار زیادی که در طرح و شکل دارند، برای استفاده در تمام مکان‌ها مناسب‌اند. لوسترهای کوچک و سه شعله فلزی برای کافه‌ها بسیار مناسب هستند و لوسترهای چوبی هم برای خانه‌ها و یا رستوران‌ها به کار برده می‌شوند.

خرید انواع لوستر چوبی و فلزی در نیکان لوستر

برای خرید انواع لوستر از تولیدی نیکان لوستر فقط باید به سایت این مجموعه مراجعه کنید. خبر خوب برای شما این است که از تمام کشور می‌توانید لوسترهای مورد نظر خود را از این سایت خریداری کنید تا با امن‌ترین روش به دست شما برسد. قیمت لوستر در نیکان لوستر نسبت به رقبا بسیار مناسب‌تر است. یک مقایسه‌ی کوتاه کافی است که به مناسب‌بودن قیمت در این مجموعه تولیدی پی ببرید.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی چند مدل از لوسترهای چوبی و فلزی مانند بوهمیا، سه شعله‌حباب‌دار، نارین و غیره پرداختیم که از ویژگی‌های لوستر چوبی و فلزی، تنوع در طرح‌ و شکل آنها است که می‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلف استفاده کرد. تولیدی نیکان لوستر مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و زیبای دیگری هم دارد که برای بررسی و سفارش با رنگ دلخواه می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید

کد خبر 747238

دیگر خبرها

  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • طلا در این کشورها ارزان است
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی