Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@18:10:41 GMT

تیکه عجیب پیشکسوت استقلال به امید نورافکن

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۲۷۲

تیکه عجیب پیشکسوت استقلال به امید نورافکن

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید وقتی یک بازیکن از استقلال و پرسپولیس می‌رود یک ناراحتی پیش آمده است و یک حالت عقده دارند و وقتی مقابل این دو تیم بازی می‌کنند تا پای جان بازی می‌کند و کنترلش را از دست می‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی حاج محمد ، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حواشی امید نورافکن گفت:

از قبل این مساله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی یک بازیکن از استقلال و پرسپولیس می‌رود یک ناراحتی پیش آمده است و یک حالت عقده دارند و وقتی مقابل این دو تیم بازی می‌کنند تا پای جان بازی می‌کند و کنترلش را از دست می‌دهد. بازیکنی که تجربه داشت این کار را نمی‌کرد. نورافکن بی تجربگی کرد و باید رفتار خود را اصلاح کند. مربی باید با رفتار او برخورد کند.

مهدی حاج محمد در پایان گفت:

سپاهان بازی ضعیفی مقابل استقلال انجام داد. شاید نبود سرمربی تاثیرگذار بود، اما بازی بعدی در جام حذفی اینطور نخواهد بود. اگر امیر قلعه نویی کنار زمین باشد، سپاهان به این شکل نیست. فوتبال هم قابل پیش بینی نیست، اما بزرگ‌ترین تیم‌ها هم دوران افت خود را دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال امیر قلعه نویی استقلال امیر قلعه نویی مهدی حاج محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. این اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند.

او ادامه داد: کار به نحوی پیش خواهد رفت که با برنامه‌ریزی، از اتلاف هزینه‌ها جلوگیری خواهد شد. امیدوارم سرخابی‌ها بتوانند به دو باشگاه تبدیل شوند و رشته‌های ورزشی مختلفی را بتوانند پوشش دهند و در ورزش بانوان و رشته‌های دیگر دستی بر آتش داشته باشیم و نسبت به الان شرایط فراگیرتری را شکل دهیم و یک باشگاه به تمام معنا و حرفه‌ای را رقم بزنیم تا مردم از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

مومنی در پاسخ به این سوال که باتوجه واگذاری استقلال و پرسپولیس آینده سرخابی‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: آینده دو باشگاه منوط به این است که در برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم خوب عمل کنیم و اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای مسائل فرهنگی، زیربربنایی و اجتماعی طرح و عملیاتی کنیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و این در ابعاد مختلف می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و توسعه ورزش را در همه ابعاد شکل دهد. برنامه‌ریزی و کار‌های فرهنگی که وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد، توانسته شرایط موفقیت‌آمیزی را صورت دهد و تلاش شده است افراد مختلفی را دور هم جمع کنند و این باعث می‌شود ورزش ما سود ببرد و در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟