Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:40:16 GMT

تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۳۵۸

تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از شهرداری اهواز

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: نگاه ویژه شهرداری اهواز و تقبل منابع مالی پروژه‌های محرومیت‌زدایی از سوی این نهاد قابل تقدیر و تشکر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاه ویژه شهرداری اهواز و تقبل منابع مالی پروژه‌های محرومیت‌زدایی از سوی این نهاد قابل تقدیر و تشکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تفاهم‌نامه و قراردادهایی که به همت شهرداری اهواز در بخش‌های مرکزی این شهر منعقد می‌شود باید سریع‌تر در قالب اجرایی شدن دیده شوند تا شاهد رفع مشکلات مناطق محروم بود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: قراردادهایی که میان شهرداری اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اهواز بسته شده بر محور توسعه زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مناطق محروم است و باید توجه داشت هم سطح با پروژه‌های مناطق مرکزی، برای مناطق حاشیه اهواز نیز اعتباراتی گرفته شود.

وی ادامه داد: از دغدغه‌های شهردار و اعضای شورای شهر اهواز عدالت اجتماعی و خدمات‌رسانی در مناطق محروم است که با تلاش در تزریق منابع مالی به سوی مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای اهواز این اتفاق خواهد افتاد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فر بیان کرد: با همت مدیریت شهری اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران نیز برای رسیدگی به محلات حاشیه‌ای اهواز قراردادی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان منعقد شده که این مسئله مایه امیدواری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری اهواز محرومیت زدایی نماینده ولی فقیه پروژه نماینده ولی فقیه در خوزستان شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جشن برداشت گندم در شهرستان دهلران، با بیان اینکه خداوند متعال نعمت گندم را به انسان ارزانی داشته است، اظهار کرد: مراسم جشن گندم، در واقع شکرانه این نعمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی از بهترین مشاغل به شمار می‌رود که تولید و اشتغال را به دنبال داشته و در اقتصاد کشور موثر است، افزود: این جشن نشانه قدردانی از نعمات الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر پرداخت زکات از سوی کشاورزان، تصریح کرد: باید تلاش شود زکات جمع‌آوری شده از کشاورزان هر منطقه در همان نقطه برای آبادانی و توسعه هر چه بیشتر هزینه شود.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل عملیات صهیونیست‌های کودک کش اشاره کرد و گفت: در عملیات وعده صادق، انتقام سخت از دشمن گرفته شد، ایران اسلامی اولین کشوری است که در یک عملیات ترکیبی پهبادی و موشکی، اهداف مورد نظر حاصل شد و امروز دشمن مات و مبهوت و متحیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه
  • راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود