Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:56:19 GMT

۸ ۸۸ مدرسه البرز زیرپوشش برنامه تدبیر قرارگرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۳۷۴

۸ ۸۸ مدرسه البرز زیرپوشش برنامه تدبیر قرارگرفت

محرمعلی الهویی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برنامه کشوری تدبیر براساس زیر نظام‌های سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش و به دلیل توسعه نظارت بازخوردی مستمر و همچنین ارتقای سطح مدیریت آموزشگاهی، توسعه مشارکت‌جویی و مشارکت خواهی طراحی شده است.
 این برنامه آمورشی به منظور بهبود مدیریت مدرسه و ارتقاء کیفیت یادگیری دانش آموزان واستفاده بهینه ازامکانات و تجهیزات درطول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 از آنجا که مدرسه محل تجلی و ظهور اهداف نظام آموزشی است، براساس کیفیت خروجی آن یعنی دانش آموزان درخصوص میزان توفیق آن، قضاوت می شوند.
الهویی از مدیریت کارآمد و اثربخش به عنوان هدف اصلی این طرح آموزشی - تخصصی در مدارس ابتدایی استان البرزیاد کرد. مدیریت مدرسه را سطحی از مدیریت و راهبری آموزشی دانست وبرنامه ریزی، بهره گیری از منابع، تعامل موثربا جامعه محلی، اهداف، راهبردها و سیا ست های آموزش و پرورش را ازجمله دیگراهداف عملیاتی شدن برنامه تدبیردرمدارس ابتدایی استان برشمرد.
وی ادامه داد: کلیات برنامه تدبیر درمدارس ابتدایی را تقویت خودباوری، برنامه محوری، توسعه مشارکت، توانمند سازی کارکنان، ارزیابی و بهبود مستمر و استفاده حداکثری از منابع دراختیار را تشکیل می دهد.
وی تصریح کرد: دربرنامه ریزی واجرای این برنامه نیزفرآیندهای مهم مدرسه ، جهت گیری کلی ، تقویم اجرایی برنامه تدبیر وتدوین برنامه عملیاتی سالانه مهم است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز از برنامه محوری، آموزش و یادگیری، فعالیت های پرورشی و فوق برنامه، سلامت و تربیت بدنی ، مشارکت، نظارت و ارزیابی اداری- مالی که درسند تحول بنیادین نیز با عبارت های مختلف رویکردی به آن پرداخته شده به عنوان ضرورت های برنامه تدبیر درمدارس ابتدایی یاد کرد.
وی تاکید کرد: استان البرز۲۵۶ هزاردانش آموز ابتدایی دارد که ۲۲۰ هزارنفرآن از مزایای برنامه ملی تدبیر بهره مند شدند.

استان البرز۵۰۰ هزاردانش آموزدارد.

برچسب‌ها مدارس البرز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز دانش آموزان مدارس البرز دانش آموزان برنامه تدبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد

استاندار البرز در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: در سرانه های آموزشی و پرورشی، محروم ترین استان کشور هستیم.

وی گفت: البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار معلم دارد و تمامی مدارس استان ۲ نوبته و کلاس ها نیز با جمعیت بالای ۳۲ نفر تشکیل می شود.

عبداللهی در عین حال افزود: اکنون به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده و تا پایان دولت سیزدهم نیز این رقم از ۲۰۰ مدرسه نیز عبور خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳