Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم ، قرار است از 20 ماه جاری متقاضیان واجد شرایط برای دریافت وام ودیعه مسکن به 19 بانک و مؤسسه اعتباری برای دریافت وام های 50، 30 و 15 میلیونی معرفی شوند.

در این زمینه بخوانید

نرخ سود تسهیلات کمک ودیعه مسکن ۱۳درصد است پرداخت وام ودیعه مسکن به زودی آغاز می‌شود بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در طی ۳سال

بنابر اظهارات مسئولان وزارت راه و شهرسازی سودتسهیلات مرابحه مستأجران 13 درصد است و طی یکسال برای وام 50 میلیون تومانی ماهانه حدود 540 هزار تومان، 30 میلیون تومانی حدود 320 هزار تومان و برای وام 15 میلیون تومانی حدود 160 هزار تومان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر قائم مقام بانک مرکزی امروز گفته که مستأجران می توانند با نرخ سود 12 درصد و بازپرداخت 36 ماهه وام های مذکور را دریافت کنند.

با توجه به برنامه فوق، مستأجران تهرانی که 50 میلیون تومان دریافت می کنند با احتساب سود وام باید ماهانه یک میلیون و 660 هزار تومان پرداخت کنند. کل بازپرداخت وام 50 میلیون تومانی در ماه 36 حدود 60 میلیون تومان خواهد بود. به عبارت دیگر سود وام 50 میلیون تومانی برای مستأجران پایتخت حدود 9 میلیون و 800 هزار تومان است.

برای وام 30 میلیون تومانی مبلغ اقساط ماهانه مستأجران ساکن در کلانشهرها 996 هزار و 429 تومان است. کل بازپرداخت این ام حدود 36 میلیون در ماه 36 خواهد بود. میزان اقساط ماهانه وام 15 میلیون تومانی در بازپرداخت 36 ماهه، 498 هزار و 200 تومان است. کل بازپرداخت این وام 17 میلیون و 935 هزار تومان در ماه آخر خواهد بود.

 با توجه به رقم اقساط ماهانه وام مستأجران و در نظر داشتن این مسئله که اولویت پرداخت وام مذکور با کارگران و مددجویان نهادهای حمایتی است به نظر نمی رسد تقاضا برای دریافت این وام و بازپرداخت 36 ماهه آن چشمگیر باشد. احتمالاً بخش زیادی از مستأجران مشمول ترجیح می دهند به جای دریافت وام و بازپرداخت آن طی سه سال، سود این تسهیلات را یکساله پرداخت کنند.

پربیننده ترین فرهنگیان فاقد مسکن احراز صلاحیت شدنـد بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در طی ۳سال/ برای آغاز پرداخت وام ودیعه منتظر اعلام اسامی هستیم تحویل واحدهای مسکونی فرهنگیان تا پایان امـسال بساز و بفروش‌های مسکن باید مالیات بدهند/ رشد ۳۰درصدی درآمدهای مالیاتی در ۴ماهه امسال وام ودیعه مسکن تا ۵سال قابل تمدید است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مستأجران بانک مرکزی بانک مرکزی مسکن وام مسکن بازار مسکن مستاجران وام ودیعه مسکن نرخ مسکن اقساط وام مسکن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت وام ودیعه مسکن میلیون تومانی میلیون تومان هزار تومان پرداخت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر بیش ۱۳۰ هزار متقاضی تایید نهایی شده اند.


از ۴۵۷ هزار نفر متقاضی طرح ملی مسکن، به بیش از ۳۷ هزار متقاضی واحد مسکونی اختصاص یافته است.


در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، زمین در ۴۷ شهر استان اصفهان تأمین شده است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن

دیگر خبرها

  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • خبر خوب نوروزی برای نخبگان/ وام خرید مسکن نخبگان افزایش یافت
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • تداوم طولانی‌مدتِ نرخ دو رقمی تورم باورهای جامعه را تغییر داد | چرخش و لغو ۴۰۰۰ تحریم، سرگیجه‌آور است | برای حفظ وضع موجود به راهبرد ماهانه روی آورده‌اند | چالش بزرگ کنونی کشور چیست؟