Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اعمال خاموشی در برخی مناطق اهواز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به مدت سه ساعت خبر داد.

حسن کریمی اظهار کرد: به منظور انجام پاره ای تعمیرات اساسی و پیشگیرانه روی خروجی های ایستگاه برق ناشی از گرمای شدید هوا و افزایش بار مصرفی، برخی مناطق اهواز در در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۴ و ۱۵ مردادماه) برای حدود سه ساعت خاموشی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدامات در راستای ارتقای پایداری شبکه برق به ویژه در ساعت های پیک یا اوج مصرف در این مناطق انجام می شوند.

کریمی گفت: در این راستا، بخش هایی از مناطق فرهنگ شهر خیابان‌های صراط و پردیس حد فاصل بلوار گلزار، گلشن تا دانشگاه پیام نور فردا سه شنبه از ساعت ۵:۳۰ تا ۸:۳۰ خاموشی خواهند داشت.

وی افزود: روز چهارشنبه نیز بخشی از منطقه فاز دو پادادشهر شامل بلوار هاتف، سینا، سعادت، منازل فرهنگیان و نورد لوله از ساعت ۵:۳۰ تا ۸:۳۰ خاموشی دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: ساده ترین راه برای پایداری شبکه برق و جلوگیری از قطع برق ناشی از بروز حادثه، خودداری از استفاده از لوازم پرمصرف و غیرضروری در ساعت پیک مصرف است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است

تقریبا کمتر از ۲۴ ساعت باقی مانده تا دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا که در چمن‌های دانشگاه چادر زده‌اند، به خانه‌های خود بازگردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، اشا کرم مدیر مسئول روزنامه دانشگاه کلمبیا به نقل از سازمان دهندگان دانشجویان معترض گفت: مذاکرات بین معترضان و مقامات دانشگاه کلمبیا در مورد جمع آوری چادرهای برپایی در محوطه دانشگاه که به مدت ۴۸ ساعت تمدید شده بود، تاکنون "بی ثبات" بوده است.

وی به سی‌ان‌ان گفت: «ما تقریباً در نیمه راه از مهلت تمدید شده ۴۸ ساعته هستیم و از سازمان‌دهندگان جبهه دانشجویی دانشگاه کلمبیا اوایل امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شنیدیم که به ما گفتند که مذاکرات با مسئولان دانشگاه در حال حاضر بسیار بی‌ثبات است.»

کرم افزود: هنوز حدود ۲۴ ساعت دیگر تا مهلت تمدید شده باقی مانده است "اما واقعاً پس از آن، ما واقعاً نمی دانیم اوضاع به چه سمت و سویی خواهد رفت.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه خواستار استعفای رئیس دانشگاه کلمبیا شد و گفت مدیریت او ضعیف است و اگر نتواند "به این هرج و مرج نظم بخشد."، باید استعفا دهد.

کرم گفت که تاکنون واکنش دانشجویان به درخواست ها برای استعفای رئیس دانشگاه متفاوت بوده است. ولی عده‌ای مایلند که او همچنان به مدیریت دانشگاه ادامه دهد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اوقات شرعی اهواز، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام