Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:43:14 GMT

درخواست از مهاجم استقلال: به فکر گل دهم نباش!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۴۲۱

درخواست از مهاجم استقلال: به فکر گل دهم نباش!

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال از مهدی قائدی مهاجم جوان تیم‌شان خواسته‌اند روی زدن گل دهمش در فصل جاری و عمل به وعده خود حساسیت به خرج ندهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی قائدی مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از شروع دوباره لیگ برتر و وقفه چند ماهه به دلیلی شیوع ویروس کرونا نتوانسته است درخشش گذشته خود را تکرار کند و پایش به گلزنی باز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی با حضور استراماچونی روزهای خوبی را در کنار شیخ دیاباته سپری کرد و درخشش او با آمدن فرهاد مجیدی نیز ادامه داشت، به خصوص در بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که با هنرنمایی‌اش نگاه بسیاری از تیم‌های عربی را به خود جلب کرد و حتی شنیده می‌شود پیشنهاد قابل توجهی از یکی از کشورهای عربی دارد.

قائدی که در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شد، پیش از شروع فصل جاری، شماره 10 استقلال را بر تن کرد و به هواداران قول داد به اندازه شماره پیراهنش برای استقلال گلزنی کند.

روند گلزنی و بازی‌های خوب قائدی ادامه داشت، اما وقفه لیگ و شروع دوباره مسابقات او را از شرایط  آرمانی دور کرد و اصرار برای زدن گل دهم، مهاجم استقلال را تحت فشار زیادی قرار داده است، به طوری که موقعیت‌های ساده را نیز از دست می‌دهد.

در روزهای گذشته کادر فنی و بازیکنان استقلال از قائدی خواسته‌اند به فکر زدن گل دهم نباشد و فوتبال همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد. بازیکنان و کادر فنی به مهاجم‌ جوان تیم‌شان اطمینان خاطر داده‌اند که هواداران از عملکرد او بسیار راضی هستند و اگر خودش را تحت فشار نگذارد، بیشتر می‌تواند مثمرثمر باشد. 

قائدی تا پایان هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر 9 گل به ثمر رسانده و شش پاس گل نیز داده است.

رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی قائدی استقلال بیشتر بخوانید... جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار می‌شود واژه های کاربردی مرتبط مهدی قائدی استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم ۲ محمدرضا نوایی دار فانی را وداع گفت ۳ وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی ۴ شرط باشگاه پرسپولیس برای امضا قرارداد با یک شرکت مواد غذایی ۵ بارسلونا پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی برای فروش مهاجم جدیدش را نپذیرفت ۶ محمدی از ذوب‌آهن رفتنی است؟ ۷ ذوالفقارنسب: اصلی‌ترین حریف پرسپولیس مقابل نساجی زمین چمن مصنوعی بود!/ گل‌محمدی با تمام نیروهایش بازی کرد ۸ رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی توضیحات فغان‌پور درباره توقیف اموال فدراسیون فوتبال از سوی شستا/ مصادره ساختمان‌ها در انتظار صدور حکم برکناری آبرومندانه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن/ سخنگو، سرپرست شد رسول‌پناه: در شرایط سختی هستیم اما به زودی طلب برانکو را پرداخت می‌کنیم/ پول انتقال بیرانوند هنوز به باشگاه نرسیده است مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت‌ماندن احیای وزارت بازرگانی نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد حطیط بررسی کرد: عمق شکست آمریکا و سردرگمی اسرائیل در برابر حزب الله شروط ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری کنکور به روایت یک نماینده مجلس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی قائدی استقلال مهدی قائدی استقلال مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها

استقلال روز جمعه در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف تیم شمس‌آذر قزوین خواهد رفت.

با توجه به برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی، جواد نکونام، سرمربی استقلال از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.

 

دیگر خبرها

  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم