Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به انتخاب کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد الزهراء کازرون در جمع ۶ کانون برتر مسابقات کتابخوانی کشور گفت: این کانون بالاترین میزان شرکت کننده در مسابقات  داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: سلسله مسابقات کتابخوانی رویداد ملی فهما از کتاب‌های حماسه حسینی، ادب حضور،گام دوم انقلاب، دغدغه‌های فرهنگی از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد که علاقمندان به شرکت در این مسابقات از طریق سامانه بچه‌های مسجد در این مسابقات به صورت مجازی شرکت کردند.

امیدی تصریح کرد: در این مسابقات ۶۵ نفر به عنوان برگزیده و ۶ کانون به عنوان کانون فرهنگی هنری برتر از لحاظ بیشترین آمار شرکت کننده و قبولی شناخته شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: سعید رضایی، مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت مسجد امام خمینی (ره) شهر مبارک آباد شهرستان قیروکارزین و حسین رستمیان کازرونی از اعضای کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) مسجد جامع شهدای شهرستان کازرون در بخش مسابقات کتابخوانی از کتاب حماسه حسینی و ستایش شفیعی از اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد الزهراء روستای سیف آباد شهرستان کازرون در بخش مسابقات کتابخوانی از کتاب ادب حضور نیز در جمع ۶۵ برگزیده کشوری این مسابقات قرار گرفتند.

او، افزود: از پارسال رویداد ملی فهما آغاز شده است و در بستر اجرای آن برنامه‌های متعددی با موضوع‌های مختلف ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طراحی و از طریق سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir اطلاع رسانی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون های برتر کشور شهرستان کازرون کانون های فرهنگی هنری مساجد مسابقات کتابخوانی کانون فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب