Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع رئیس پیشین و معارفه سرپرست فدراسیون اسکی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تودیع سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و معارفه کوروش صبوریان سرپرست جدید این فدراسیون با حضور علیرضا خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم علیرضا خسروی اظهار کرد: فدراسیون اسکی یکی از مهمترین فدراسیون‌های ورزشی برای وزارت ورزش و جوانان به شمار می‌آید و نگاه ویژه‌ای به اسکی کشور وجود دارد و به همین خاطر باید از زحمات و تلاش‌های جناب آقای افتخاری در طول ۴ سال تصدی ریاست فدراسیون اسکی تشکر و قدردانی ‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه ما از فعالیت‌های اسکی کشور آگاه هستیم و تلاش‌های جناب آقای افتخاری بر کسی پوشیده نیست. آرزوی سربلندی و موفقیت برای ایشان و ورزش اسکی کشور داریم و امیدوارم جناب آقای صبوریان نیز به عنوان سرپرست جدید فدراسیون اسکی تا برگزاری انتخابات این فدراسیون موفق باشند.

افتخاری: اهل فن قضاوتم کنند

سید عبدی افتخاری رئیس پیشین فدراسیون اسکی نیز در سخنانی اظهار کرد: طی چهار سال اخیر تلاش کردم تا وظایف خود را به عنوان رئیس فدراسیون به خوبی انجام دهم. مدیریت فدراسیون اسکی کاری بسیار دشوار است و چهار سال بسیار سختی را سپری کردم و خوشحالم در این مدت فعالیت‌های موثری صورت گرفت.

او ضمن تقدیر و تشکر از روسا و سرپرستان پیشین فدراسیون اسکی اظهار کرد: مسیر و نگرش فدراسیون اسکی و این رشته ورزشی باید عوض می‌شد. قضاوت در مورد عملکرد خود در فدراسیون را به اهل فن می‌سپارم. همچنین از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حضور خانواده بزرگ ورزش اسکی تشکر و قدردانی می‌کنم.

افتخاری با اشاره به حضور سرپرست جدید فدراسیون اسکی اظهار کرد: جناب آقای صبوریان از مدیران توانمند ورزش کشور است که سوابق خوبی را در بخش‌های مختلف از خود برجای گذاشته‌ و بی‌تردید با بینش و نگرشی که از ایشان سراغ دارم مدیریتی خوب و قوی در فدراسیون اسکی خواهد داشت. همه باید دست در دست هم دهیم و سرپرست جدید فدراسیون را همراهی کنیم.

صبوریان: از خانواده اسکی کسب رخصت می‌کنم

کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی نیز در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون اسکی امور این فدراسیون به خوبی پیش برود. به امید خدا با همکاری و همراهی تمامی عزیزان و اهل فن انتخابات فدراسیون اسکی به خوبی برگزار می‌شود. 

او افزود: از خانواده بزرگ ورزش اسکی به خصوص پیشکسوتان برای حضور در فدراسیون اسکی کسب رخصت می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوب و قابل قبولی در فدراسیون اسکی داشته باشیم.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکی سید عبدی افتخاری فدراسیون اسکی سرپرست جدید جناب آقای اهل فن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی 

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا. وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار): تیم ملی هاکی بانوان

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

قهرمان فردا (دیپلم افتخار): محمد بیرانوند

قهرمان فردا: امیررضا معصومی

برترین سرمربی (دیپلم افتخار): حسین عبدی

برترین سرمربی: علی نادری

بانوی ورزش ایران: ناهید کیانی

آقای ورزش ایران: امین میرزازاده

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج