Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی محسنی  روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان در روزهای مانده به آزمون برای مطالعه به طور ویژه به فضایی توام با آرامش و امنیت خاطر نیاز دارند و این فضا را به عنوان یک مطالبه به حق از مسئولان آموزش و پرورش دارند.

وی با تاکید بر اهمیت دوران جمع بندی مطالعاتی در موفقیت داوطلبان گفت: بسیاری از دانش آموزان در روزهای جمع بندی مطالعاتی، به دلیل شرایط حاکم بر خانواده یا سایر مشکلات، از فضای مطالعاتی مناسب و دارای آسایش فکری محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان با داشتن کتابخانه شهید خلیجی، فضایی بسیار مناسب در محیطی آرام و متناسب با نیاز دانش آموزان در اختیار دارد که با رایزنی‌های صورت گرفته، از امروز برای استفاده داوطلبان جهت مطالعه دوران جمع بندی بازگشایی خواهد شد.   

محسنی اظهارداشت: در حال حاضر مخزن کتابخانه شهید خلیجی قابل استفاده نیست و مراجعین  باید کتاب ها و جزوه‌های لازم را باخود به  همراه داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: برای تامین آسایش بیشتر داوطلبان، فضای کتابخانه شهید خلیجی در روزهای زوج به دختران و در روزهای فرد به پسران در دو نوبت صبح و عصر اختصاص یافته است.

وی  با اشاره به شیوع بیماری کرونا در شهرستان گفت:  فضای کتابخانه به طور مستمر شستشو و ضدعفونی می‌شود تا دانش آموزان بتوانند با آرامش خاطر در این فضا حضور یابند، ضمن اینکه از ورود دانش آموزان بدون ماسک جلوگیری به عمل خواهد آمد.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بندردیلم کنکور دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندردیلم کنکور دانش آموزان بندردیلم کنکور دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مشاور آموزشی آموزش وپرورش با اشاره به نزدیک شدن کنکور و ضرورت کاهش اضطراب دانش آموزان در این روز‌ها گفت: یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز قبل از کنکور لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

حسینی افزود: خواب، تغذیه کافی و باکیفیت از عوامل مهار اضطراب است.

او ادامه داد: دانش آموزان باید اهداف واقع بینانه برای خودشان را تعیین کنند و این را بدانند که کنکور یک مرحله از زندگی به حساب می‌آید و کل زندگی آنها نیست.
جیریایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات هم با اشاره به تأثیر نتایج ۴۰ درصدی آزمون تحصیلی سال سوم و چهارم دبیرستان دانش آموزان در رتبه کنکور آنها از تدابیر لازم برای برگزاری آزمون این مقاطع به صورت کاملا سالم خبر داد.

وی افزود: کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه و در قالب آزمونی جامع برای ۵ گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان برگزار خواهد شد.

براساس اعلام سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور سراسری دو بار در سال خواهد بود و تاریخ کنکور ۱۴۰۳ برای نوبت اول کنکور سراسری، ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و برگزاری نوبت دوم کنکور، ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • فضای آموزش و پرورش متناسب با الگوهای روز باشد
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد