Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@12:29:04 GMT

ظرفیت پذیرش کنکور ارشد ۹۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۴۷۴

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش کنکور ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، از شروع توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: توزیع کارت از ظهر امروز (دوشنبه،۱۳ مرداد) در سایت سازمان سنجش آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان متقاضی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه و پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۱۵ مرداد فرصت دارند کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش دریافت کنند.

او ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ روز‌های پنجشنبه ۱۶، جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد برگزار خواهد شد. داوطلبان برای ورود به محل برگزاری آزمون باید علاوه بر همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار را به همراه داشته باشند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: داوطلبان این آزمون در صورت مشاهده هر گونه نقص در اطلاعات ثبت نامی می‌توانند طی روز‌های سه شنبه، ۱۴ مرداد و چهارشنبه، ۱۵ مرداد به باجه‌های رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت شده اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش درباره تعداد شرکت کننده در این آزمون گفت: در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۳۴۴ هزار و ۵۵۸ نفر زن و ۳۴۹ هزار و ۸۵۹ نفر مرد مشتمل بر ۵۰ درصد زن و ۵۰ درصد مرد هستند.

او با بیان اینکه این دوره از آزمون کارشناسی ارشد در ۲۲۶ حوزه امتحانی در ۸۰ شهرستان کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: ظرفیت این آزمون ۱۵۷ هزار نفر است.

گفتنی است، داوطلبان براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) می‌توانند نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است؛ بنابراین داوطلبان باید حتما برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

خود اظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از صبح روز پنج شنبه، ۹ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و جمعه، ۱۰ مرداد به پایان رسید. تعداد ثبت نام کنندگان در خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۸۵ نفر هستند که ۲ نفر از این افراد در بیمارستان بستری و ۸۳ نفر در منزل قرنطینه خانگی هستند.

برای رفاه حال داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند با هماهنگی وزارت بهداشت در بیمارستان‌های تعیین شده در شهر محل آزمون داوطلب سر جلسه حاضر می‌شوند. داوطلبانی که از این پس به کرونا مبتلا می‌شوند باید به باجه‌های رفع نقص مراجعه و بیماری خود را اعلام کنند. برچسب ها: کنکور ارشد ، ظرفیت پذیرش ، سازمان سنجش ، کارت ورود به جلسه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کنکور ارشد ظرفیت پذیرش سازمان سنجش کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد سخنگوی سازمان سنجش کارت ورود به جلسه اقدام کنند پرینت کارت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند

دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (بدون آزمون - استعداد درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجو پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به درخواست دانشکده مطالعات جهان و بر اساس مجوز ایجاد رشته و پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری در دوره کارشناسی ارشد، این دانشگاه از بین دانشجویان مقطع کارشناسی، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در رشته مطالعات چین؛ نظام قدرت جهانی؛ جهانی شدن و فرهنگ، از طریق استعداد درخشان دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۲.ut.ac.ir، سپس روی قسمت پذیرش داوطلبان استعداد درخشان کلیک نمائید. پذیرش و ثبت نام از تاریخ ۰۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ ‬ لغایت ‬ ۲۱/‏۰۲/‏۱۴۰۳ ‬ خواهد بود.

**تذکرات مهم

رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی متقاضی مرتبط باشد.
داوطلبان فقط در یک رشته می‌توانند ثبت نام نمایند.
تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، مجاز نیست.
مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.
پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.
شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف نموده‌اید برای تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج یادداشت نمائید.
نیاز به تکمیل شماره مجوز نامه در فرم ثبت نام الکترونیکی نیست و در تأیید آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم