Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن سلگی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فدراسیون  دوچرخه سواری اقدامات اولیه را برای حضور تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی سوئیس انجام داده است. فدراسیون جهانی با توجه به آمار ویروس کرونا و کشور‌هایی که دارای روادید شینگن  هستند لیستی را  به عنوان تیم های شرکت کننده اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام ایران جزو لیست فدراسیون جهانی نیست و هیچ کم کاری از سوی فدراسیون دوچرخه سواری صورت نگرفته است.

او گفت: همچنین فدراسیون جهانی برای کشور‌های حاضر در این لیست قوانین خاصی گذاشته است. نفرات اعزامی باید مدت زیادی قرنطینه باشند و هر تیم در یک طبقه از هتل اسکان کند.

سلگی درباره برگزار شدن رقابت های قهرمانی جهان سوئیس اظهار کرد: با توجه به این شرایط احتمال برگزار نشدن رقابت‌های قهرمانی جهان وجود دارد اما هنوز نامه‌ای به صورت کتبی اعلام نشده است. بسیاری از کشور‌هایی که سهمیه دارند نمی‌توانند در این رقابت مهم شرکت کنند. ایران ۵ سهمیه دارد، اما متاسفانه نام ما در لیست فدراسیون جهانی نیست.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ممکن است طی روز‌های آینده لیست فدراسیون جهانی تغییر کند، اما این گفته فقط در حد یک احتمال است. ما برای اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی جهان سوئیس به باشگاه سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی نامه کتبی داده ایم.   قرار است هزینه‌های رکابزنان اعزامی در چارچوب تیم سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شود، اما هنوز این ۲ باشگاه پاسخ کتبی نهایی را به فدراسیون نداده اند.

او درباره اخذ روادید سوئیس بیان کرد: دریافت روادید سوئیس بین ۴۰ تا ۶۰ روز طول می‌کشد که البته هنوز نام ایران در لیست شرکت کننده‌های رقابت‌های قهرمانی جهان نیست که برای گرفتن روادید اقدام کند.

بیشتر بخوانید

ملی پوش دوچرخه سواری: پاداش رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ هنوز پرداخت نشده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری رقابت های قهرمانی جهان فدراسیون جهانی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا خیرخواه در خصوص شرایط مهدی الفتی برای حضور در جام جهانی قطر اظهار داشت: خوشبختانه مهدی الفتی شرایط خوبی برای حضوری موفق در این رقابت‌ها دارد. البته ژیمناستیک رشته‌ای است که کوچکترین لغزشی باعث عدم موفقیت می شود و الفتی باید با تمرکز بالا مسابقه دهد.

به نقل از ایرنا وی افزود: به صورت زمینی راهی ارمنستان شدیم و خوشبختانه فدراسیون ژیمناستیک هماهنگی‌های لازم را برای اینکه در ایروان شرایط خوبی به لحاظ اسکان داشته باشیم ایجاد کرده بود. روز گذشته هم از ارمنستان به صورت هوایی راهی قطر شدیم.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری تصریح کرد: امیدوارم با کسب سهمیه المپیک توسط الفتی، شاهد یک تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران باشیم اما اگر خدای نکرده این اتفاق رخ ندهد فراموش نکنیم تا الان هم موفقیت بزرگی رخ داده است. همه این موفقیت‌ها نتیجه برنامه‌ریزی‌هایی است که از سال ۹۶ آغاز شد.

وی ادامه داد: زمانی بود که ما آرزوی شرکت در رقابت‌های مثل جام جهانی را داشتیم؛ اما حالا شاهد روی سکو رفتن ژیمناست‌های کشورمان در این رقابت ها هستیم و دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد.

خیرخواه در پایان خاطرنشان کرد: اگر الان در آستانه کسب سهمیه قرار گرفته‌ایم به خاطر رایزنی‌های رییس فدراسیون ژیمناستیک بود. چون ما شرکت در جام های جهانی را به دلیل عدم ثبت نام از دست داده بودیم اما زهرا اینچه درگاهی همان روز که به فدراسیون بازگشت تلاش خود را برای حضورمان در مسابقات کسب سهمیه آغاز کرد و خوشبختانه این تلاش‌ها نتیجه مثبتی به همراه داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896349

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان