Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش در حکمی عباس حاجی‌زاده را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزیر ورزش و جوانان در حکمی عباس حاجی‌زاده را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس منصوب کرد.

در بخشی از حکم دکتر مسعود سلطانی‌فر به حاجی‌زاده آمده است:

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شأن بالای مردم شریف استان و فراهم کردن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد : تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا برده و هزینه امنیت را پایین می‌آورد.

محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: ایران و پاکستان دو کشور محوری منطقه بوده و دارای مشترکات بسیار زیاد و علایق مشترک هستند.

وی افزود :  پاکستان همانند ایران ظرفیت‌های فراوانی دارد.

عباس زاده اظهارداشت : تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا برده و هزینه امنیت را پایین می‌آورد.

وی افزود : یک سری سوءتفاهمات بین دو کشور بوجود آمده که باید برطرف شوند. هر دو کشور باید برای رفع این سوءتفاهمات تلاش کنند.

عباس زاده ابرازداشت : انتظار می‌رود دولت پاکستان اجازه ندهد از خاک خود تهدیدی علیه مردم و منافع ایران شکل بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در تعمیق و توسعه روابط با پاکستان هیچ مشکلی نداریم، هم جدی هستیم هم حسن نیت داریم؛ هر دو این عنصر باید در کشور مقابل نیز باید تقویت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!