Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@20:15:49 GMT

تغییر ﺷﺎﺧﺺ اﻧﺘﻈﺎر ﺑﺮای ﺧﺎﻧﻪ دارﺷﺪن

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۵۸۴

تغییر ﺷﺎﺧﺺ اﻧﺘﻈﺎر ﺑﺮای ﺧﺎﻧﻪ دارﺷﺪن

در ﺷﻬﺮﺳﺎزی ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺿﻠﻊ از ﺷﻬﺮﻫﺎ رو ﺑﻪ رﺷﺪ اﺳﺖ و از ﺣﺪی ﮐﻪ ﺑﻪ ﭘﺎی ﮐﻮه ﻫﺎ رﺳﯿﺪه اﻧﺪ و ﺑﻨﺎ را ﺑﺮ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﮐﻮه و ﮔﺴﺘﺮش ﺳﺎﺧﺖ و ﺳﺎز ﻫﺪف ﮔﺬاری ﻧﻤﻮده اﻧﺪ.

به گزارش قدس آنلاین، ﺳﯿﺪ ﻣﻬﺪی اﺻﻐﺮﯾﺎن رﺋﯿﺲ اﻧﺠﻤﻦ ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪ ﮔﺎن ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی ﮔﻔﺖ: اﯾﻨﮑﻪ ﭼﺮا رﺷﺪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺷﻬﺮی در دﯾﮕﺮ اﺿﻼع ﺷﻬﺮ ﯾﺎ ﮐﻤﺮﻧﮓ ﺗﺮ ﯾﺎ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﺷﺪه اﯾﻦ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺷﻬﺮﺳﺎزی در ﻧﻬﺎﯾﺖ اﻓﺰاﯾﺶ قیمت در ﺿﻠﻌﯽ ﮐﻪ ﻫﺪف ﮔﺬاری ﺷﺪه اﺳﺖ به ۱۳  اﻟﯽ ۱۵ میلیون ﺗﻮﻣﺎن در ﻫﺮ ﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ رﺳﯿﺪه وﻟﯽ در ﺣﺎﺷﯿﻪ ﺷﻬﺮﻫﺎ و در اﺿﻼﻋﯽ ﮐﻪ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﺷﺪه اﺳﺖ ﻗﯿﻤﺖ زﻣﯿﻦ  در نهایت ۲ تا ۳ میلیون ﺗﻮﻣﺎن رﺳﯿﺪه اﺳﺖ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اﻓﺰود: ﻃﺒﻖ ﺑﺮآوردﻫﺎ ﺷﺎﺧﺺ اﻧﺘﻈﺎر ﺑﺮای ﺧﺎﻧﻪ دار ﺷﺪن از از ۲۵ ﺳﺎل ﺑﻪ بالای۴۰ ﺳﺎل رﺳﯿﺪه اﺳﺖ ﯾﻌﻨﯽ اﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺑﺎ برآورد ﯾﮏ ﺳﻮم درآﻣﺪ ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ ﺧﻮد ﺑﺨﻮاﻫﺪ ﺻﺎﺣﺒﺨﺎﻧﻪ ﺷﻮد ﺑﯿﺶ از ۴۰ﺳﺎل ﻃﻮل میﮐﺸﺪ ﺗﺎ ﺻﺎﺣﺒﺨﺎﻧﻪ ﺷﻮد اﻟﺒﺘﻪ اﮔﺮ ﺑﻌﺪ از ﭼﻨﺪ ﺳﺎل ﻣﺠﺪدا اﻓﺰاﯾﺶ ﻗﯿﻤﺖ در اﯾﻦ ﺣﻮزه ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ.
رئیس اﻧﺠﻤﻦ ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی اداﻣﻪ داد: اﯾﻦ ﺷﺎﺧﺺ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﺎﯾﻮس ﮐﻨﻨﺪه اﺳﺖ و ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ در ایام ﭘﯿﺮی و ﺳﺎل ﻫﺎی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ زﻧﺪﮔﯽ اش ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺘﻮاﻧﺪ ﺻﺎﺣﺐ مسکن ﺷﻮد.

اﺻﻐﺮﯾﺎن ﺑﯿﺎن ﮐﺮد: در ﻧﻬﻀﺖ ﺧﺎﻧﻪ سازی ۹۸ و ۹۹ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﻮن و ۶۰۰ ﻫﺰار ﻧﻔﺮ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻣﺴﮑﻦ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ فقط ۸۰۰ هزار ﻧﻔﺮ واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﻌﺪ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ اﻋﻼم می کنند ۱۷ هزار واﺣﺪ ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ آﻣﺎده در ﻓﻼن اﺳﺘﺎن دارﯾﻢ ﮐﻪ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﻧﺪارد.
او ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد: اﯾﻦ ﻋﺪم ﺗﻘﺎﺿﺎ ﯾﮏ دﻟﯿﻠﯽ دارد ﭼﻄﻮر یک ﻣﯿﻠﯿﻮن و ۶۰۰ ﻫﺰار ﻧﻔﺮ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﮐﺮده اﻧﺪ اﻣﺎ ﺗﻘﺎﺿﺎﯾﯽ ﺑﺮای اﯾﻦ ۱۷ ﻫﺰار واﺣﺪ نیست.
رئیس اﻧﺠﻤﻦ ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﺮد: اﯾﻦ ﺳﻮء ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺖ و ﭼﯿﺰ دﯾﮕﺮی ﻧﯿﺴﺖ ﭼﻄﻮر برای ۲۰ ﻫﺰار ﺧﻮدرو ۵ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﻧﻔﺮ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻧﻤﻮدﻧﺪ برای ۱۷ ﻫﺰار واحد ﻣﺴﮑﻦ آﻣﺎده ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ وﺟﻮد ﻧﺪارد و اﯾﻦ ﻧﺸﺎن از اﯾﻦ اﺳﺖ که ۱۷ ﻫﺰار واﺣﺪ ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ در ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻨﺎ ﺷﺪه اﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺪام از ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﺗﻤﺎﯾﻠﯽ ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ اﯾﻦ مسکن ﻫﺎ ﻧﺪارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس اﻧﺠﻤﻦ ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی خانه دار شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الو! یه تغییر دائمی چند؟

  مادر و ناخن‌های فرزندش!
این بار درنقش یک مادر نگران فرورفتیم وبا ناخن‌کاری که شماره‌اش را از اینستاگرام پیدا کرده بودیم، تماس گرفتیم. گفتیم که برای دختر ۱۴‌ساله‌مان وقت کاشت ناخن می‌خواهیم و حتما باید آخر هفته باشد تا مزاحم مدرسه‌اش نشود.با گفتن این سن خاص، منتظر منع و توصیه‌ای بودیم اما به‌راحتی برای ما زمان خالی‌‌ای در روز جمعه در نظر گرفت. پیگیرتر شدیم و اشاره کردیم که باید طبیعی باشد تا برای مدرسه‌اش مشکل‌ساز نشود. بی‌تکلف گفت که هرمدلی بخواهیم برای‌مان انجام می‌دهد. ادامه دادیم و پرسیدیم که به صدف ناخن دخترم آسیب نمی‌زند؟ با اطمینان گفت: نه! شش سال است برای خودم هم کار کاشت انجام می‌دهم!مکالمه را تمام کردیم اما متوقف نشدیم. به یک ناخن‌کار دیگر که کم سن‌و‌سال‌تر از بقیه به نظر می‌رسید، تماس گرفتیم. این مکالمه ما را امیدوارتر کرد.تا متوجه سن دخترک خیالی تیم نوجوانه شد، پیشنهاد داد به جای کاشت ناخن، کار ژلیش انجام دهد. گفتیم که دخترم اصرار به کاشت دارد و اوهم صادقانه، بیشتر توضیح داد که بعد ازریمو کاشت،صدف ناخن آسیب می‌بیند و ژلیش برایش بهتر است.ازسختگیری مدرسه گفتیم وشکایت کردیم که دخترمان کمی پر‌رو است واصراربه همین کاشت ناخن دارد‌(خوب در نقش‌مان فرو رفته بودیم!).درجواب‌مان باصداقت بیشتری توضیح دادکه اگرمدرسه حساس است،نمی‌تواندانجام بدهد وبعد درمیان حرف‌هایش، گفت که خودش هم دبیرستانی است و به خاطر مدرسه، ناخن‌هایش را کاشت نکرده است! 

بینی چند؟
برای شناخت مسیرعمل بینی،خودمان راجای یک دختر۱۵ساله‌زدیم.با کلینیک زیبایی اول تماس گرفتیم وسن‌مان راگفتیم.منشی گفت که دکتر فقط برای بالای ۱۷سال عمل بینی انجام می‌دهد. پافشاری کردیم.گفتند زیر۱۶سال، قانونی نیست! برای اصرار بیشتر پاسخ دادیم که در قانون همچین چیزی ندیده‌ایم. او هم به سن رشد اشاره کرد وگفت ‌تاوقتی که صفحه‌ رشد بسته نشود،عمل دماغ انجام نمی‌دهند. پافشاری را تمام کردیم. شماره‌‌ پزشک بعدی را گرفتیم. انتظار جواب متفاوتی نداشتیم‌‌ اما مکالمه، خلاف انتظارمان پیش رفت.منشی مطب سن‌مان را که شنید، اشاره‌ای به قانون نداشت وصرفا ازماخواست که یک‌سری آزمایش انجام دهیم تا مطمئن شوند که صفحه‌‌ رشدمان بسته ‌است واگراین‌طورباشد، برای‌مان عمل را انجام می‌دهند.اسمی هم ازقانونی که مربوط به محدودیت سنی باشد، نیاورد. ادامه دادیم که عمل طبیعی نمی‌خواهیم و دنبال تغییریم و پرسیدیم که دکتر عمل فانتزی و عروسکی انجام می‌دهد؟ به‌راحتی گفتند‌ تا جایی که بشود برای‌مان این سبک هم کارمی‌کنند.دو سؤال! چرا تنها ملاک عمل جراحی‌ بدون بازگشت را‌ شرایط جسمی می‌دانستند؟! چطور است که هر کلینیک و مطب، برای خودشان قانون دلخواهی وضع می‌کنند؟!

خالکوبی! 

امیرحسین علی‌نیافرد
شاید در صنعت مد و لباس دیده و شنیده‌ایم که بعضی‌ها به‌دلیل ورزش و اندام خوبی که دارند وارد این صنعت می‌شوند تا برای شرکت‌های معروف و محبوب با درآمد بالا مدل لباس در جشنواره‌های مختلف جهانی باشند اما باید به خدمت شما مخاطب گرامی برسانم که بعضی از سالن‌های ویژه تتو از مخاطبان علاقه‌مند در فضای مجازی می‌خواهند که با هزینه‌ای کمتر تبدیل به مدل‌های تتوی آنها به دیگر مشتریان خود شوند.با کمی جست‌وجو در یکی از سایت‌های مطرح برخط با یکی از صاحبان این مشاغل آشنا شدم و زمانی که پرسیدم قیمت مدل تتو چقدر می‌شود، گفت: حداقل قیمت یک میلیون تومان به بالا در می‌‌آید که خود مشتری باید هزینه رنگ و طرح را بدهد.در ادامه وقتی خودم را به‌عنوان یک‌فرد دبیرستانی معرفی کردم، صاحب این سالن گفت که قبلا برای چند دبیرستانی و زیرسن قانونی این کارراانجام داده بودند وبه‌دلیل ماجرایی که برای آنها پیش آمده، دیگر برای زیر ۱۸سال خدماتی ارائه نمی‌دهند.اما در ادامه جست‌وجوهایم به یک مورد دیگر برخورد کردم که وقتی به او گفتم ۱۶سال سن دارم، مخالفتی نکرد. همین واکنش به نوع خود جالب و قابل‌توجه بود. به‌طور کلی اگر این مراکز تتو به مشکل خاصی از طرف خانواده نوجوان برخورد نکنند، هیچ مانع و محدودیت و قانونی برای این کار در سنین زیر ۱۸ سال وجود ندارد. 

۱۵میلیون ناقابل!
در ابتدا با سهیل گفت‌وگو کردم که آرایشگر ویژه در یکی از مناطق تهران است. وقتی از او پرسیدم برای خالکوبی چه باید کرد، گفت می‌توانید به سایت مربوطه مراجعه کنید تا بتوانید با انواع مدل‌های تتو آشنا شوید. وقتی به او یک مدل در اندازه متوسط برای کمر پیشنهاد دادم با قیمت ۱۵ میلیون تومان روبه‌رو شدم که در نوع خود جالب و قابل تامل است.در ادامه ازاو پرسیدم که از لحاظ درد سوزن، فردی که تتو می‌خواهد چه قدر درد می‌کشد که او گفت با تزریق آمپول‌های بی‌حسی، تامی‌توانیم طرح‌های مشتری را اعمال کنیم و بعد از انجام کار، مشتری دیگر درد خاصی را متوجه نشود.یکی دیگر از مواردی که امروزه نوجوانان به سمت و سوی آن علاقه نشان می‌دهند، تتو‌های ست یا شبیه و مشترک بین پسران ودختران نوجوان است. درباره تتو‌های مشترک یا ست پرسیدم و سهیل گفت که این کار را نیز انجام می‌دهد و محدودیتی ندارد.


دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • الو! یه تغییر دائمی چند؟
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم