Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:46:57 GMT

اهمال ادارات خراسان شمالی در اعلام آمار کرونا 

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۵۹۷

اهمال ادارات خراسان شمالی در اعلام آمار کرونا 

سیدمحسن ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دستگاه های اجرایی مکلف هستند در پایان هر هفته، آمار و اطلاعات مربوط به ابتلای کارکنان خود به بیماری کووید ۱۹ را به استانداری و ستاد مقابله با کرونا گزارش دهند، اما تنها ۲۵ تا ۳۰ دستگاه، در این زمینه همکاری می کنند و مابقی آماری به ما ارائه نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم دسترسی به آمار مربوط به ابتلای کارمندان به کرونا، در برنامه ریزی ها تاثیرگذار خواهد بود و در این زمینه هنوز آمار دقیق و قابل اتکایی در دست نیست.  

وی خاطرنشان کرد: دستور جمع بندی و ارائه گزارش در زمینه ابتلای کارمندان به دستگاه ها داده شده است اما همکاری بعضی از دستگاه ها برای ارائه آمار مبتلایان به ویروس کرونا ضعیف است.  

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: البته با دستگاه هایی که در ارائه گزارش مربوط به ابتلای کارمندان خود به کرونا، کوتاهی کنند، برخورد می شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بر همین اساس متاسفانه آمار مربوط به دورکاری کارمندان در ادارات استان هم کامل و دقیق نیست.  

وی اظهار داشت: طبق اعلام ۲۳ دستگاه اجرایی استان، از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ۶ نفر از فرمانداران استان به کرونا مبتلا شده اند و اکنون ۲ نفر از آنان در حال درمان بوده و مابقی بهبود یافته اند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی گفت: در این مدت ۳۸۷ نفر از کارکنان ادارات به کرونا مبتلا شده، ۳۳۸ نفر بهبود یافته و اکنون ۴۸ نفر نیز در حال درمان هستند.  

استان خراسان شمالی از اوایل تیرماه از نظر افزایش ابتلای به ویروس کرونا در وضعیت هشدارآمیزی قرار گرفته و از حدود یک هفته قبل در زمره استانهای با وضعیت قرمز کرونایی شناخته شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی بهداشت و سلامت ویروس کرونا استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی بهداشت و سلامت خراسان شمالی ویروس کرونا دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست

علی دهقان‌زاده گفت: یکی از مهم ترین مطالبات مردم استقرار ادارات در بردسکن بود که در ۲ سال گذشته و با پیگیری های فرمانداری نمایندگی و ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی در شهرستان استقرار یافت.

وی به تاسیس شهرستان بردسکن در سال ۱۳۷۴ اشاره و بیان کرد: در سه دهه گذشته مردم این شهرستان مجبور بودند برای انجام امور اداری در نهادهای ذکر شده به شهرهای همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند که اکنون این مشکل برطرف شده است و خوشبختانه تمامی ادارات در بردسکن استقرار پیدا کرده‌اند.

فرماندار بردسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به تامین نیرو و تجهیزات اداری و مهمانسرای آن اداره اهتمام جدی داشته باشد.

دهقان زاده افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های حوزه مسکن در شهرستان، موضوع روکش آسفالت جاده بردسکن- سبزوار و تعریض و روکش آسفالت جاده بردسکن- انابد- سه راهی درونه از برنامه های اصلی طرح های راه و مسکن شهرستان است.

 "علیرضا موذن" دیروز (شنبه) در مراسمی به عنوان نخستین سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان بردسکن معرفی شد.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر «بردسکن، شهرآباد و انابد» و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار، در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی