Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، واحدهای صنفی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا هستند.

مردم در صورت مشاهده تخلفات واحدهای صنفی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل اسنفاده نکردن از ماسک را می‌توانند به ۱۹۰ وزارت بهداشت و ۱۲۴ وزارت صمت گزارش کنند.

 

بیشتر بخوانید

آمار تکان دهنده از جولان کرونا در نفس نفس زدن‌های مردم + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک و دستکش بیماری کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

محمدعلی توکلی گفت: دراین گشت بازرسی که دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ۷ واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی صورت گرفت؛ ۴ واحد صنفی که دارای تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عدم ارائه فاکتور خرید، گران‌فروشی و تقلب درکسب، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، با بیان اینکه شغل اکثر ساکنان جنوب کرمان، کشاورزی می‌باشد و این افراد برای تهیه انواع سموم و آفت کش‌ها و کود‌های شیمیایی و ریزمغزی و ... به فروشگاه‌های لوازم کشاورزی مراجعه می‌نمایند. تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان صمت جنوب کرمان معاونت بازرسی واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام نموده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نمایند.

توکلی ضمن هشدار جدی به واحد‌های صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی‌ها از بازار بصورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در حال انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد