Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با همراهی کارشناسان و جمعی از خیرین و کارآفرینان از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد. تاریخ انتشار: 18:03 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۳۰۹ خبرگزاری میزان - سید مهدی قویدل در بازدید از کانون اصلاح و تربیت کرمان با اشاره به ضرورت آموزش خاطرنشان کرد: آموزش همواره مقوله ای کلیدی جهت افزایش سطح آگاهی های عمومی و پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: هرچند که اخیرا شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی کلاس ها و محافل آموزشی شده است اما خانواده ها نباید از آموزش و ارتقا سطح آگاهی های فرزندان خود غافل شوند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای ایجاد اشتغال برای نوجوانان کانون اصلاح و تربیت نیز به فراخور مایحتاج جامعه با ترغیب خیرین و کارآفرینان، کارگاه ماسک دوزی راه اندازی می شود تا علاوه بر تامین نیاز مردم، منبع درآمدی نیز برای این مجموعه ایجاد شود.   معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: به علاوه با همکاری سازمان های مردم نهاد همکار با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان، نوجوانانی که به نحوی با مقوله موادمخدر و اعتیاد مواجه و درگیر شده اند نیز با مراقبت های پس از خروج، نظارت خواهند شد.

قویدل گفت: برای تقویت روحیه فرزندان کانون اصلاح و تربیت و همچنین فرهنگ سازی در این مجموعه نیز اقدامات فرهنگی و هنری شامل برگزاری کلاس های نقاشی، نمایش فیلم و... انجام خواهد شد.

وی در پایان از زحمات دلسوزانه و پدرانه مدیر، مشاوران، مددکاران و پرسنل خدوم کانون اصلاح و تربیت قدردانی و از انجام برنامه های پیشگیرانه و اثربخش تقدیر و آمادگی خود را جهت اجرای برنامه های آموزشی مورد نیاز اعلام کرد.

درپایان بازدید نیز به هریک از فرزندان کانون اصلاح و تربیت هدایایی توسط یکی از خیرین همراه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: پنج هزار نفر در قالب مصلحین قرآنی در استان کرمان آموزش دیده اند   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان کرمان بیماری کورنا کانون اصلاح و تربیت پیشگیری از وقوع استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید یحیی هاشمی نژاد با اشاره به ورود سامانه‌های بارشی متعدد به استان اظهار داشت: با همکاری واحد رودخانه‌ها و سواحل بخشی از بستر رودخانه گاشار به عنوان اصلی‌ترین مسیل این شهرستان لایروبی شده است. 


وی افزود: عملیات بهسازی و مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد با پیشرفت حدود ۷۰ درصدی همراه است که این عمل باعث افزایش تاب آوری این بند در مواجهه با سیل خواهد بود. 


هاشمی نژاد در ادامه تصریح کرد: در زمان بارندگی گروه گشت و بازرسی و دیگر همکاران این اداره در حالت آماده باش کامل هستند و به صورت مستمر بندها، رودخانه‌ها و محل‌های حادثه خیز را رصد و پایش می‌کنند تا در صورت بروز مشکل فورا وارد عمل شوند. 


وی همچنین به برگزاری جلسات متعدد در محل فرمانداری جهت ارائه راه حل دفع سیلاب‌های غرب ابرکوه اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع توسط مشاور در حال مطالعه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل تبدیل می‌شود
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی