Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ باور ندارد به خاطر یک اشتباه، پسر همسایه‌شان را به قتل رسانده است

وقتی این جنایت رخ داد، 18 ساله بود و حالا پس از 4 سال شنیده است خانواده پسر همسایه تنها به خاطر بیماری روحی و روانی مادرش رضایت داده‌اند.

سال 89 بود که ماجرای یک قتل به پلیس مخابره شد. پسری 22 ساله با ضربات چاقوی یک مرد نقابدار کشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پسر تصور می‌کرد قربانی، مزاحم خواهرش است

وقتی پلیس به محل جنایت رفت، دید که قربانی به نام «محمود» در 10 قدمی خانه‌شان هدف قرار گرفته و ضربات از پشت سر وارد شده است.

یکی از همسایه‌ها ادعا کرد قاتل را در حالی که کلاه بافتنی روی سرش کشیده و تنها جای چشمانش شکاف داشت، دیده است و نمی‌داند قاتل کیست!

هیچ سرنخی نبود تا اینکه پسری جوان به نام «حمید» نزد خانواده محمود رفت و ادعا کرد قاتل را می‌شناسد و او کسی نیست جز «مرتضی» که همسایه دیوار به دیوار آنان بوده است.

عجیب اینکه مرتضی به بهانه کار تهران را ترک کرده بود و پلیس وقتی از حمید شنید که مرتضی را در حال فرار با نقاب دیده و وی سر کوچه پایین‌تر کلاه را از سرش برداشته است، هیچ انگیزه‌ای پیدا نکرد تا اینکه مرتضی در خانه عمویش در یکی از شهرهای شمالی دستگیر شد.

پسر 18 ساله که باور نمی‌کرد کسی بداند او قاتل است، ادعای عجیبی کرد و گفت که محمود مزاحم خواهر جوان وی بوده است و این در حالی بود که خواهر قاتل از این مزاحمت‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.

گفت‌وگو با قاتل بدبین در تهران

از اینکه مادرش بیمار شده، خود را گناهکار می‌شناسد. سر به زیر انداخته و زیر لب حرف‌هایی را زمزمه می‌کند.

شنیده‌ام اشتباهی قاتل شده‌ای؟

اشتباهی قاتل نشده‌ام، من قاتل هستم، اما اشتباه بزرگی باعث این کارم شده است.

چه اشتباهی؟

فکر می‌کردم محمود مزاحم خواهرم است، «نسرین» حرفی به من نزده بود، اما از مادرم شنیدم پسری به خواهرم دست درازی کرده و نسرین عصبی است.

چرا محمود؟

راستش را بخواهید چند باری که خواهرم به پشت‌بام رفته بود تا لباس‌ها را پهن کند، من سرزده بالا رفتم و دیدم محمود هم در پشت‌بام است.

پشت‌بام خانه شما؟

نه، پشت‌بام خانه خودشان که البته یک طبقه بالاتر از پشت‌بام خانه ماست.

این که دلیل نمی‌شود؟

خب بدبینی از همین جاها شروع می‌شود!

محمود پشت‌بام چه می‌کرد؟

همیشه کتاب در دست داشت و من تصور می‌کردم کتاب خواندن بهانه است!

چرا از خواهرت نپرسیدی؟

در آن زمان به سنی رسیده بودم که با نسرین رودربایستی داشتم، نتوانستم!

مادرت چطور؟

مادرم فقط گفت یک مزاحم دارد و وی نیز او را نمی‌شناسد!

فقط پشت‌بام که دلیل نمی‌شود؟

چند باری خواهرم را در کوچه و خیابان دیدم و بعد سر و کله محمود هم پیدا شد. البته اصلا به سمت خواهرم نرفت، اما تصور کردم او را تعقیب می‌کند.

چرا با محمود حرفی نزدی؟

محمود خودش جوانی قوی‌هیکل بود و 3 برادر دیگر هم داشت. ترسیدم نه‌تنها من، بلکه خانواده‌ام را اذیت کنند.

چه شد نقشه قتل را کشیدی؟

می‌خواستم این مزاحم را از بین ببرم و تنها راهش همین قتل بود. کلاه بافتنی خریدم و روی سر و صورتم کشیدم. جلوی چشمانم سوراخی داشت که می‌دیدم. با چاقو به کمین نشستم. چند روزی این کار را می‌کردم تا اینکه در خلوتی کوچه دیدم محمود به خانه‌شان می‌رود. از پشت‌ سر به او نزدیک شدم و با چاقو به جانش افتادم و بعد فرار کردم. مطمئن بودم کسی مرا نخواهد یافت.

عذاب وجدان نداشتی؟

تا وقتی نفهمیده بودم که اشتباه کرده‌ام، هیچ عذاب وجدانی نداشتم.

چرا اشتباه؟

وقتی دستگیر شدم و ادعا کردم محمود مزاحم خواهرم بود، پلیس از نسرین بازجویی کرد و تازه فهمیدم مزاحم اصلی پسرعمویم بوده که خواهرم نیز نمی‌توانسته نزد من، مادرم یا هر کسی دیگر او را لو بدهد. می‌ترسید فامیل‌ها به هم بریزند و من تصور کردم محمود مزاحم است و این کار را کردم.

اگر می‌فهمیدی پسرعمویت مزاحم است؟

شاید نه، حتما در آن شرایط پسرعمویم را نیز می‌کشتم.

الان هم چنین نظری داری؟

در آن سن و سال کله‌ام داغ بود و خوب و بد را تشخیص نمی‌دادم، وگرنه همه مشکلات اینچنینی راه‌حل خودش را دارد. اگر الان می‌فهمیدم، حتما پدر و عمویم را در جریان قرار می‌دادم و پسرعمویم را مجبور می‌کردیم دست از مزاحمت‌هایش بکشد.

اگر محمود مزاحم واقعی خواهرت بود، چه؟

می‌رفتم با پدر و مادرش، حتی برادرانش دوستانه حرف می‌زدم تا قانع شوند تاثیر منفی زیادی در روحیه خواهرم گذاشته‌اند.

در واقع سرت به سنگ خورده؟

ببینید، من فقط محمود را نکشته‌ام، من خانواده محمود و خانواده خودم را کشته‌ام! وقتی این اتفاق افتاد، خانواده ما مجبور شدند از آن محله به جای دیگری بروند. مادرم بیمار شد و خانواده محمود به هم ریختند. خواهر و مادرم حتی پدر مغرورم هر هفته نه‌تنها به ملاقاتم می‌آیند، بلکه سراغ خانواده محمود می‌رفتند تا رضایت بگیرند. یک اشتباه همه چیز را داغون کرد.

چطور شد رضایت گرفتی؟

مادرم سرطان دارد و وقتی در شرایط بدش به خانه محمود رفته است، تنها آرزو پیش از مرگش را نجات من از قصاص دانسته و مادر محمود به گریه افتاده و آنها را راضی کرده تا مرا ببخشند و آنها هم پذیرفتند.

تا کی در زندان می‌مانی؟

7 سال به من زندان داده‌اند، اما توانستم مرخصی بروم. سر مزار محمود رفتم و به خانه آنها نیز رفتم. می‌دانم برای پدر، مادر، برادر و خواهرانش سخت بود، اما پدرش پیشانی‌ام را بوسید و من به پاهایشان افتادم. بچگی کردم و حاضرم تا آخر عمر نوکریشان را بکنم.

آزاد شوی باز سراغ خانواده محمود می‌روی؟

خیلی دوست داشتم بروم، اما وقتی در مرخصی نزدشان رفتم و به خانه بازگشتم، شنیدم مادرش راهی بیمارستان شده و خانواده محمود خواستند دیگر هیچگاه آنجا نروم. خیلی پشیمانم.

الان پسرعمویت در چه وضعیتی است؟

او وقتی فهمیده که مزاحمت‌هایش خواهرم را خیلی اذیت کرده، با کلی عذرخواهی به شهر اجدادیمان در شمال رفته و حالا پس از ازدواج بچه هم دارد.

حرف آخر؟

از همه می‌خواهم بدترین راه‌حل را برای مشکلات خود استفاده نکنند و بدانند هر کار اشتباهی تاوانی سخت دارد. من شرمنده خانواده خودم و محمود هستم و می‌دانم چه ضربه‌ای به هر دوی آنها زده‌ام.

توصیه کارشناس

ناصر فروزش، روان‌شناس در این خصوص گفت: بدبینی یک بیماری است که نیاز دارد با کمک یک روانکاو و اطرافیان آن را مهار کرد، چرا که در صورت رها شدن به حال خود دردسرساز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آزار شیطانی ۳ زن همکار توسط مرد شیطان صفت

وی افزود: خیلی از جوانان در سن و سال خاصی که بیشتر از 16 تا 20 ساله محسوس است، دچار شرایط عجیب بحث غیرت توأم با بدبینی می‌شوند. مثلا هر وقت پسری را می‌بینند که از روبه‌روی‌شان می‌آید، تصور می‌کنند مزاحم خواهر و حتی مادرشان است و همین عاملی می‌شود دعواهای خونینی رخ دهد و گاهی باعث وقوع قتل نیز می‌شود، از این رو خانواده‌ها وظیفه دارند درون خانه این مسائل را به بچه‌هایشان گوشزد کنند و در صورت مواجهه با خطرزایی فرزندان، آنان را نزد کارشناسان ببرند تا بتوانند از وقوع هر حادثه‌ای جلوگیری کنند.

فروزش در پایان گفت: در مدارس نیز معلمان و مسوولان پرورشی باید شفاف‌سازی و آگاهی‌سازی کنند و این گروه سنی خاص را در برابر چنین اتفاقاتی واکسینه کنند، حتی اگر مزاحمتی بود، راه‌حل را برایشان بازگو کنند

منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث تجاوز جنسی خانواده محمود مزاحم خواهر پشت بام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است

ستاره انگلیسی بایرن مونیخ باور دارد که هنوز برای کسب اولین جام دوران حرفه ای خودش شانس زیادی دارد.

طرفداری | هری کین پس از اینکه نتوانست در شمال لندن به جام قهرمانی مهمی دست پیدا کند، در تابستان ۲۰۲۳ به همکاری طولانی مدت خود با تاتنهام خاتمه بخشید. انتظار می رفت انتقال پرخرج او به آلمان، برای او جام به ارمغان بیاورد.

با این حال، بایرن مونیخ در تلاش برای کسب افتخارات بزرگ با مشکلاتی مواجه شده است، زیرا بایر لورکوزن به شکلی تاریخی عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرد. کین و هم تیمی هایش نیز در جام حذفی داخلی متحمل شکست شدند و تنها لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان مسیر رسیدن به یک جام پیش روی خودشان می بینند.

آن ها به مرحله نیمه نهایی آن رقابت ها رسیده اند، جایی که با رئال مادرید روبرو خواهند شد. کین به اسپورت برزیل در مورد عدم نگرانی اش از جام نبردن گفت: 

فکر می کنم تنها کسی که باید چیزی را به او ثابت کنم، خودم هستم. من همیشه در مورد پیشرفت و تلاش برای هر روز بهتر شدن صحبت می کنم. نتیجه گرفتن یعنی انجام کارهای درست، آماده‌سازی و انجام خیلی کارهایی که مردم نمی بینند. البته می دانم این که تا به حال در دوران حرفه ای ام جام نبرده ام، دشوار بوده، اما همچنین می دانم که سال های زیادی پیش رو دارم و در بایرن مونیخ هستم تا به آن اهداف هم دست پیدا کنم. در لیگ قهرمانان فرصتی داریم تا کار بزرگی انجام دهیم. پس انگیزه من همین است و به همین کار ادامه خواهم داد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته‌های دردناک همسر ناصر عبداللهی ۱۸ سال بعد از مرگش | چه کسی او را زده بود و اجازه پیگیری ندادند؟
  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او بعد از ۱۸ سال: ناصر را زده بودند، اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال؛ به ما می‌گفتند شما ناصر را کشتید!
  • ناگفته های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال ؛ ناصر را زده بودند اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او | می‌گفتند کار ما بوده ؛ ناصر را زده بودند اما ....